TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Cape Morris z nową kampanią dla marki kosmetyków Roger & Gallet

Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna wystartowała z nową kampanią digitalową dla producenta kosmetyków – Roger & Gallet. Kampania ma na celu budowanie świadomości marki oraz wsparcie działań sprzedażowych na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2023-07-13

Roger & Gallet to marka o ponad 200-letniej historii, znana z wysokiej jakości naturalnych produktów kosmetycznych i kosmetyków naturalnych. Marka oferuje bogate portfolio, w tym wody zapachowe well-being, żele pod prysznic, mydła oraz kremy do rąk, z naturalnymi olejkami eterycznymi pozyskiwanymi z owoców i kwiatów. Eleganckie i ciekawe opakowania w stylu Art Deco dodają produktom unikalnego i ponadczasowego charakteru.

– Kampania, którą obecnie realizujemy jest jedną z wielu planowanych aktywności dla marki Roger & Gallet, które mają na celu przybliżenie Polakom unikalnej francuskiej marki, która jest ceniona i bestsellerowa w wielu krajach w Europie i na świecie – mówi Edyta Lauks, marketing lead w Laboratoire Native Polska.

– Przygotowaliśmy strategię mediową, która uwzględnia specyfikę marki Roger & Gallet i jej odbiorców. Opierając się na naszym wieloletnim doświadczeniu, stworzyliśmy kampanię, która dotrze do grupy docelowej oraz zbuduje świadomość tej marki w Polsce – mówi Marek Chrostowski, head of media w Cape Morris.

Kampania digitalowa wystartowała 15 czerwca i potrwa do połowy lipca. Cape Morris jest odpowiedzialne za realizację i zakup mediów. Agencja współpracuje z Laboratoire Native Polska od marca 2023 roku, z sukcesem zrealizowała już kampanie digitalowe dla marek Phyto i LIERAC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj