W ramach akcji #RazemŁatwiej uruchomiony został specjalny dyżur telefoniczny SOS HR/EB przeznaczony dla przedstawicieli HR borykających się z trudnościami w rekrutacji, onaboardingu czy komunikacji wewnętrznej w firmach. Podczas konsultacji specjaliści doradzają Klientom jak zmodyfikować dotychczasowe działania, aby dostosować je do aktualnej rzeczywistości.
Obecnie największym wyzwaniem jest błyskawiczna adaptacja w świecie pracy zdalnej i działań w szeroko pojętym digitalu, ale też komunikacja kryzysowa z pracownikami fizycznymi narażonymi na skutki epidemii.
Zobacz również
Uruchomione zostały również grupy wsparcia jako dodatkowe kanały wymiany wiedzy i aktualnych wyzwań, które służą wzajemnemu wsparciu pomiędzy przedstawicielami pracodawców i partnerów z różnych segmentów biznesu (FB – HR w koronie, LinkedIn – #RazemŁatwiej). Agencja prowadzi też rozmowy z przedstawicielami pracodawców i partnerów, poszukując rozwiązań adekwatnych do wyzwań i potrzeb w obecnej sytuacji.