Agencja Employer Branding Institute z akcją #RazemŁatwiej skierowaną do przedstawicieli obszarów HR i EB

W odpowiedzi na nagłą i trudną sytuację związaną z pandemią koronawirusa, agencja Employer Branding Institute w ramach swoich możliwości zasobowych i kompetencyjnych uruchomiła specjalnie powołany sztab kryzysowy mający za zadanie wspierać pracodawców w obecnej sytuacji.
O autorze
0 min czytania 2020-03-19

W ramach akcji #RazemŁatwiej uruchomiony został specjalny dyżur telefoniczny SOS HR/EB przeznaczony dla przedstawicieli HR borykających się z trudnościami w rekrutacji, onaboardingu czy komunikacji wewnętrznej w firmach. Podczas konsultacji specjaliści doradzają Klientom jak zmodyfikować dotychczasowe działania, aby dostosować je do aktualnej rzeczywistości.

Obecnie największym wyzwaniem jest błyskawiczna adaptacja w świecie pracy zdalnej i działań w szeroko pojętym digitalu, ale też komunikacja kryzysowa z pracownikami fizycznymi narażonymi na skutki epidemii.

Uruchomione zostały również grupy wsparcia jako dodatkowe kanały wymiany wiedzy i aktualnych wyzwań, które służą wzajemnemu wsparciu pomiędzy przedstawicielami pracodawców i partnerów z różnych segmentów biznesu (FB – HR w koronie, LinkedIn – #RazemŁatwiej). Agencja prowadzi też rozmowy z przedstawicielami pracodawców i partnerów, poszukując rozwiązań adekwatnych do wyzwań i potrzeb w obecnej sytuacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj