Peppermint odpowiada za opracowanie nazwy, logotypu, księgi znaku wydarzenia oraz key visuala. Agencja będzie również realizować działania z zakresu współpracy z influencerami.
MoneyDays to pierwsze targi poświęcone finansom osobistym, a w szczególności różnym formom lokowania i pomnażania kapitału. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się w Poznaniu (21-22 września br.) i Warszawie (12-13 października br.). Ich organizatorem jest Nowy Adres S.A.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Peppermint powered by Quad wspiera Nowy Adres S.A. od 2017 r. Agencja współpracuje z klientem projektowo realizując działania wspierające komunikację Targów Mieszkań i Domów.