Agencja Pomysły stworzyła hasło i plakaty 79. rocznicy Powstania Warszawskiego

Muzeum Powstania Warszawskiego powierzyło Pomysłom stworzenie hasła ideowego oraz outdoorowej kampanii tegorocznych obchodów rocznicy wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2023-07-21

Kampania pojawiła się właśnie w przestrzeni miasta i promuje rocznicę obok filmu w reżyserii Tadeusza Śliwy, będącego rekonstrukcją ślubu dwójki powstańców, uwiecznionego na słynnej fotografii. Fotografia znajduje się na plakacie, zachęcającym do uczczenia Godziny „W” oraz posłużyła za inspirację do przesłania całych obchodów, które brzmi: „Miłość istnieje zawsze”.

Obok archiwalnych zdjęć par Powstańców w kampanii pojawiają się portrety młodych, zakochanych par, żyjących tu i teraz, w Warszawie A.D. 2023. To rówieśnicy tamtych bohaterów. Pokazując to, jak wygląda dziś młoda miłość w wolnym mieście, autorzy składają hołd tym, którzy za podobny fragment swej wolności, uwieczniony na fotografiach z przeszłości, musieli ponieść wysoką ofiarę.


– Tamten obrazek z Powstania zapada w pamięć, ponieważ pokazuje, że w żadnych okolicznościach ludzie nie przestają się kochać. Miłość istnieje zawsze – w każdych czasach, tych spokojnych i tych najbardziej burzliwych, tłumaczy ideę partnerka w Pomysłach, Inez Kujda.

– Patrząc na zakochanych w Powstaniu, możemy rozpoznać się w nich, w ich tęsknocie za normalnością i szczęściem. Rozumiemy tę potrzebę instynktownie, bo to uniwersalna potrzeba człowieka. Chcemy, by pamięci o ich poświęceniu towarzyszyła pamięć o tym, że jedną z wartości, o które walczyli, była ta właśnie: miłość – dodaje Jan Mirosław, partner agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorką zdjęć jest Weronika Kosińska, sesję wyprodukował Lemon Film. Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak citylighty, billboardy i DOOH.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Warszawa zmieniła logo. Nowy znak ma być bardziej czytelny i poważniejszy

Znak promocyjny „Zakochaj się w Warszawie”, który funkcjonował od 2004 roku, został zastąpiony nowym, „poważniejszym” logo. To uproszczony herb stolicy z syreną o profilu Marii Skłodowskiej-Curie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się