Agencja marketingowa Time For Friends specjalizująca się w budowaniu komunikacji dla firm przy wykorzystaniu potencjału szeroko pojętej sceny muzycznej i kampanii lifestyle, w ostatnich miesiącach przeszła zmiany strukturalne. Ich celem było połączenie zdobytego know-how w obszarze marketingu i digital marketingu, własnych mediów muzyczno-lifestylowych, platformy e-commerce oraz aplikacji eventowej.
– Na rynku muzycznym jesteśmy obecni już 20 lat. Związaliśmy się z nim z pasji i to ona jest siłą napędową dla wszystkich naszych działań. Zaczynaliśmy od portalu poświęconego kulturze klubowej muno.pl. Tu dostrzegliśmy jak wiele mamy do zaoferowania markom, które chcą promować się w tej niemałej społeczności, podążającej za nowinkami technologicznymi, modą, dobrą kuchnią, podróżami. Naturalnym efektem naszego rozwoju było powstanie bileterii online Biletomat.pl, kolejnego portalu muzycznego Rytmy.pl, skupionego na takich gatunkach jak hip hop czy pop i aplikacji na smartfony Tango, która jest agregatem dla informacji ze wszystkich naszych kanałów. Wciąż ją rozbudowujemy i dołączają do niej kolejne media oraz organizatorzy wydarzeń – wyjaśnia Konrad Kubaczewski, prezes zarządu i CEO Time For Friends.
Time For Friends w nowej odsłonie oferuje klientom cały swój zróżnicowany ekosystem marketingowo-medialny, co przekłada się na spójność komunikacji, wiarygodny wizerunek marki, a przede wszystkim zasięgi. Zespół tworzą konsultanci odpowiedzialni za brand marketing, digital marketing, PR i kampanie w social mediach. Agencja zrealizowała do tej pory projekty dla dużych, globalnych marek jak: Mastercard czy Samsung. W strategię firmy wpisane są partnerstwa. Współpracuje z domami mediowymi i agencjami marketingowymi, portalami miejskimi i środowiskami artystycznymi.
Zobacz również
– W naszych działaniach istotne jest dla nas innowacyjne podejście do komunikacji przy zachowaniu wszelkich etycznych standardów i zasad odpowiedzialnego biznesu. Ważną rolę odgrywa proekologiczne podejście i promowanie w naszych koncepcjach takiego stylu życia – mówi Alex Kubaczewski, dyrektor kreatywny i członek zarządu Time For Friends. – Niewątpliwie 2020 r. postawił przed branżą eventową dużo wyzwań, które wymagały szybkiej reakcji. Dlatego dostosowując się do nowych realiów rozwijaliśmy m.in. unikatowe rozwiązania marketingowe i mobilne dla naszych partnerów komercyjnych, jak i organizatorów wydarzeń – już wkrótce będą miały one swoją premierę. W 2021 r. planujemy rozszerzyć naszą działalność o segment gamingu – dodaje Alex Kubaczewski.
Na nowe technologie Time For Friends stawia od lat i wykorzystuje je w projektach własnych, jak i tych skrojonych dla klienta. Obecnie skupia się na rozwoju platformy e-commerce Biletomat.pl oraz aplikacji Tango. Warto podkreślić, że aplikacja jest jedyną tego typu w Polsce, zawiera newsy ze świata muzyki, największą bazę informacji o wydarzeniach, przewodniki festiwalowe i elementy grywalizacji. Była partnerem dużych polskich festiwali jak: Audioriver, Polish Hip Hop Festiwal i Spring Break – w trakcie których w ciągu jednego dnia liczba pobrań osiągała nawet 5 tysięcy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce