Agencja Up odkrywa superbohaterów dla Cartoon Network!

Na mały ekran powraca w nowej odsłonie kreskówka Ben 10. Ta jedna z najważniejszych premier kanału Cartoon Network w 2016 r. jest wspierana przez światową kampanię reklamową.
O autorze
1 min czytania 2016-10-11

Agencja Up ma w niej swój udział na polskim rynku – wygrała przetarg organizowany przez Cartoon Network na koncepcję i organizację nietypowego wydarzenia. 

Pierwsza taka akcja w Polsce

Chcieliśmy, by wyjątkowa akcja promująca Ben 10 zaskakiwała widzów, była innowacyjna i jednocześnie uzupełniała standardowe formy kampanii reklamowej towarzyszącej naszej premierze – mówi Barbara Izowska-Jędrych, Marketing i PR Manager na Polskę, Słowację i Czechy z Turner Broadcasting System Poland.  

Agencja Up przedstawiła zaskakujący koncept kreatywny na film wirusowy. Zaproponowała casting do filmu reklamującego Ben 10, na który zaprosiła 22 dzieci. Casting natomiast był tylko pretekstem do zaproszenia dzieci do niecodziennej zabawy, a to, co się działo w jego trakcie, stało się główną fabułą materiału filmowego. W czasie kręcenia mali adepci sztuki filmowej m.in. mieli ćwiczyć różne pozy, co

w efekcie było bardzo nienaturalne. Dopiero stając przed specjalnie przygotowanym lustrem, otworzyli się i odkryli swoje nowe twarze. Uczestnicy castingu dostali gadżet – zegarek, który miał niezwykłe właściwości – w lustrze pojawiała się twarz młodego aktora w masce wybranego kosmity z Ben 10. – Na potrzeby projektu wykupiliśmy licencję na oprogramowanie, które, po dostosowaniu do naszych potrzeb, pozwalało nam w czasie rzeczywistym przeobrażać dzieci w serialowych bohaterów – mówi Tomasz Graszewicz, managing and strategy director w agencji Up. – W końcu to marzenie każdego dziecka, by choć przez chwilę stać się kimś naj – jak w ulubionej kreskówce – dodaje Tomasz Graszewicz. Dzieci oczywiście nie wiedziały, że to sam casting stanie się wkrótce filmem wirusowym promującym serial animowany. – To pierwsza taka akcja w Polsce. Dzięki nowym technologiom dzieci realnie mogły zobaczyć swoje animowane oblicza  – mówi Tomasz Graszewicz.  – Samo kręcenie filmu okazało się również zadaniem dla superbohaterów, zrobiliśmy to w ekspresowym tempie 40 dni – śmieje się Tomasz Graszewicz. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Światowa kampania launchowa obejmowała TV, outdoor, internet, kino, PR social media, ambient/stunt. Agencja Up odpowiadała za część działań na polski rynek z kategorii ambient media.  Filmik, który trwa ok. 2 minut można zobaczyć na fanpagu Cartoon Network i kanale YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing