WPP danteam regional lead to stanowisko utworzone w nowej strukturze dedykowanej markom z portfiolio Danone EDP (Essential Dairy And Plant-Based Products) w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Agnieszka Grzymkowska będzie koordynowała i nadzorowała współpracę pomiędzy zespołem klientem a zasobami WPP m.in. z VMLY&R, MediaCom i Geometry w całym regionie.
Agnieszka Grzymkowska jest menedżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą zespołów client service. Przez 9 lat jako client engagement director kierowała w VML działem współpracy z klientem, zarządzała zespołem accountów i pracami dla klientów agencji. Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy.
Zobacz również
Pracowała dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Danone, Coca-Cola, Ferrero, Dove, Benckiser, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych.
Z wykształcenia psycholożka i filmoznawczyni. Wierzy w sens edukacji i wspierania młodych ludzi. Od 2008 roku związana z Fundacją Robinson Crusoe, gdzie jako członkini zarządu wspiera rozwój strategiczny organizacji i rozwija projekty międzynarodowe.
Miłośniczka zwierząt, biegów i medytacji, od roku zakochana w tangu argentyńskim.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing