Marketing Przegadany – podcast NowegoMarketingu
Ruszamy z zupełnie nowym formatem – treściami audio, a konkretniej podcastem Marketing Przegadany. Będziemy w nim rozmawiać o kampaniach reklamowych, kryzysach i wpadkach wizerunkowych oraz o nowinkach technologicznych. Prowadzącym podcastu jest Damian Jemioło – dziennikarz NowyMarketing.pl oraz MamStartup.pl.
W pierwszym epizodzie rozkładamy na czynniki pierwsze zmianę wizerunkową ukraińskiej linii SkyUp, która wprowadza nowe uniformy dla stewardes. Porozmawiamy także o kampanii Doctor Brew oraz o tym, jak obecnie wygląda sytuacja kryzysu wizerunkowego Samueli Górskiej. Przedstawiamy także tokeny NFT i na przykładzie MartiRenti sprawdzamy, czy jest to intratny biznes. Na koniec poruszymy temat rosyjskiej firmy Xsolla, w której niejako przez sztuczną inteligencję, doszło do zwolnienia 150 osób.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas