Firma LEGO już od lat realizuje współprace z brandami z najróżniejszych obszarów. Ostatnio zaangażowała się m.in. w promocję Formuły 1, tworząc wyjątkowy zestaw bolidów z okazji 75-lecia F1, a także organizując przejazd pełnowymiarowych aut wyścigowych budowanych z klocków na torze w Miami. Producent najsłynniejszych na świecie klocków wspiera też m.in. Igę Świątek, czołową polską tenisistkę (m.in. budując z klocków makietę kortu), a teraz nawiązał współpracę z Nike.




Tak powstały buty Air Max Dn „Tour Yellow”, które można spersonalizować właśnie dzięki klockom LEGO. Premiera limitowanej kolekcji obuwia zaplanowana jest na sierpień 2025 roku i już wiadomo, że z wypiekami na twarzy czekają nie nią nie tylko dzieci, ale także dorośli. Cena pojedynczej pary to 155 euro.
Buty rzucają się w oczy niemal od razu, a wszystko dzięki jaskrawożółtemu kolorowi, wypustkom w stylu klocków LEGO na cholewce, twarzom minifigurek na bokach podeszwy oraz logo Nike i LEGO. Cel? Zagwarantować miłośnikom mody i designu maksymalną zabawę.
Projektanci Air Max Dn „Tour Yellow” zadbali o najmniejszy szczegół, więc do zabawy nadaje się nawet pudełko, w którym sprzedawane są buty. W kilka chwil można je przekształcić w miejsce do przechowywania ulubionych klocków.
Niestety obecnie planowane jest wypuszczenie na rynek jedynie dziecięcych rozmiarów modelu Air Max Dn „Tour Yellow”. Nie wiadomo, czy Nike i LEGO mają zamiar rozbudować dostępny asortyment również o wersje dla dorosłych, jednak starsi fani z pewnością nie pozostaną obojętni na tę nowość.
LEGO x Nike i początek wielkiej współpracy
Przedstawiciele obu firm otwarcie mówią o tym, że premiera XX to dopiero początek długofalowej współpracy. Zapowiedziano już inne modele butów: Dunk Low, GT Cut 3, Team Hustle D12 wzbogacone o elementy LEGO. W planach jest także cała gama ubrań, obejmująca m.in. bluzy, hoodie, spodnie, akcesoria, a nawet zestaw LEGO „Nike Dunk” wszystko planowany na lipiec 2025 r.
Zdjęcia: www.sneakernews.com