W kampanii reklamowej sklepów Rossmann przed kamerą stanął Kuba Błaszczykowski. Celem działań jest wspieranie i inspirowanie w kochaniu siebie na co dzień.
Zobacz również
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: „trzymaj formę, nie zwalniaj”. Każdy ma w życiu moment, w którym musi się zatrzymać. Chociaż na chwilę. Jak byłem młody, to po treningu liczył się tylko szybki prysznic. To nie był czas dla mnie. Zwykła rutyna i tyle. A teraz akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze – opisuje swoją codzienność piłkarz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za scenariusz spotu i jego reżyserię odpowiada Jan Dybus, który współpracował wcześniej z Błaszczykowskim przy okazji filmu dokumentalnego KUBA dla Amazon Prime. Reklama z Kubą Błaszczykowskim to druga produkcja dla marki Rossmann promująca wrażliwość i filozofię selfcare.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampanię z Kubą Błaszczykowskim można oglądać w telewizji, w internecie oraz w social mediach Rossmanna. Za zdjęcia do filmu odpowiadał Igor Połaniewicz, który – podobnie jak Jan Dybus – reprezentuje Papaya Roster.
Zdjęcia: mat. pras.