„Akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze”: Kuba Błaszczykowski w reklamie Rossmanna

„Akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze”: Kuba Błaszczykowski w reklamie Rossmanna
Rusza kolejna odsłona kampanii Rossmanna promującej ideę selfcare. Tym razem głównym bohaterem reklamy jest Jakub Błaszczykowski.
O autorze
1 min czytania 2024-06-06

W kampanii reklamowej sklepów Rossmann przed kamerą stanął Kuba Błaszczykowski. Celem działań jest wspieranie i inspirowanie w kochaniu siebie na co dzień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: „trzymaj formę, nie zwalniaj”. Każdy ma w życiu moment, w którym musi się zatrzymać. Chociaż na chwilę. Jak byłem młody, to po treningu liczył się tylko szybki prysznic. To nie był czas dla mnie. Zwykła rutyna i tyle. A teraz akceptuję wszystkie swoje blizny. Te widoczne i te głębsze – opisuje swoją codzienność piłkarz.

Za scenariusz spotu i jego reżyserię odpowiada Jan Dybus, który współpracował wcześniej z Błaszczykowskim przy okazji filmu dokumentalnego KUBA dla Amazon Prime. Reklama z Kubą Błaszczykowskim to druga produkcja dla marki Rossmann promująca wrażliwość i filozofię selfcare.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię z Kubą Błaszczykowskim można oglądać w telewizji, w internecie oraz w social mediach Rossmanna. Za zdjęcia do filmu odpowiadał Igor Połaniewicz, który – podobnie jak Jan Dybus – reprezentuje Papaya Roster.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.