Akcja Nescafe to nie “gorące krzesła”, ale zbliża do siebie

Akcja Nescafe to nie “gorące krzesła”, ale zbliża do siebie
W dzisiejszych czasach, kiedy nie rozstajemy się ze smartfonami, tworzenie nowych relacji jest trudniejsze niż nam się wydaje, nawet jeśli jesteśmy pośrodku setek tysięcy osób. Aby otworzyć się na nowe znajomości, potrzebujesz iskry i… czerwonego kubka!
O autorze
1 min czytania 2017-05-11

Technologia znacznie ułatwiła komunikację, ale ta wydaje się być mniejsza, płytsza. Dlatego Nescafé postanowiła wykorzystać technologię, by złamać niewidzialne ściany między ludźmi!

Akcja „Hello Bench” zaprezentowana została podczas Salone del Mobile w Mediolanie. Marka kawy stworzyła specjalną, czerwoną ławeczkę z czujnikiem i postawiła ją na ulicy, by przechodnie mogli usiąść na niej i napić się kawy.

Normalnie wyglądająca ławka stawała się krótsza, gdy siadały na niej dwie osoby, zbliżając ich do siebie. Zresztą, zobaczcie: 

Marka powiedziała, że wynalazek ma „rozpocząć skracanie dystansu między ludźmi i wywołać u nich prawdziwe połączenia społeczne”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Niedawno Heineken w swojej nowej kampanii społecznej sugerował, że zimne piwo może stać się pomostem międzyludzkim, dzięki któremu osoby, nawet ze skrajnie odmiennymi poglądami, są w stanie się dogadać. Zobaczcie #OpenYourWorld.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W zeszłym roku IKEA również przeprowadziła eksperyment społeczny, który zbliżał ludzi. Do studia zaproszono osoby, które mieszkają obok siebie, ale o tym nie wiedzą. Posadzono je na krzesłach odwróconych do siebie tyłem tak, by nie można było zobaczyć rozmówcy. Widzieliście?