W czerwcu br. ogłoszono, że kultowy program „Milionerzy” przechodzi z TVN-u do Polsatu. Do jesiennej ramówki coraz bliżej, w związku z czym działania promocyjne się intensyfikują.
„Przeprowadzka”
29 lipca br. na ulicach Warszawy odbył się happening. W trasę wyruszył konwój składający się z trzech ciężarówek oznakowanych logotypami programu, Polsatu oraz wielkim napisem „Przeprowadzka”. Na jego czele w kabriolecie jechał Hubert Urbański, prowadzący „Milionerów”.
Zobacz również
Konwój przejechał obok strategicznych miejsc, w tym:
- okolic siedziby TVN (jako punkt „startowy”),
- śródmiejskie skrzyżowania i ronda, w tym okolice Pałacu Kultury,
- budynki przy ul. Łubinowej – nową lokalizację studia nagraniowego.

Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]
W ciężarówkach znajdowały się przedmioty związane z programem i jego realizacją. Były to m.in. fotele, monitory czy elementy scenografii, które w domyśle miałyby trafić do nowego studia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Symboliczna akcja promocyjna
Konwój był metaforą przejścia z jednej stacji do drugiej. Tyle, że zamiast klasycznego teasera czy spotu, postawiono na działanie w przestrzeni miejskiej.
Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem. Wiele osób, dzięki wybraniu ruchliwych punktów Warszawy, mogło zobaczyć ją również na żywo. Ponadto, nagrania przypadkowych przechodniów trafiały na TikToka, Instagrama czy X, tworząc viralowy efekt.

Zdjęcia: Polsat