Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Milionerzy oficjalnie w Polsacie. Akcja „przeprowadzka” na ulicach Warszawy

Przeprowadzka Milionerów do Polsatu
Zamiast klasycznego spotu – konwój przez miasto. Na czele Hubert Urbański w kabriolecie, a za nim ciężarówki z logotypami i scenografią Milionerów. W taki sposób Polsat promuje przejęcie kultowego formatu od TVN.
O autorze
1 min czytania 2025-07-30

W czerwcu br. ogłoszono, że kultowy program „Milionerzy” przechodzi z TVN-u do Polsatu. Do jesiennej ramówki coraz bliżej, w związku z czym działania promocyjne się intensyfikują.

„Przeprowadzka”

29 lipca br. na ulicach Warszawy odbył się happening. W trasę wyruszył konwój składający się z trzech ciężarówek oznakowanych logotypami programu, Polsatu oraz wielkim napisem „Przeprowadzka”. Na jego czele w kabriolecie jechał Hubert Urbański, prowadzący „Milionerów”.

Konwój przejechał obok strategicznych miejsc, w tym:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • okolic siedziby TVN (jako punkt „startowy”),
  • śródmiejskie skrzyżowania i ronda, w tym okolice Pałacu Kultury,
  • budynki przy ul. Łubinowej – nową lokalizację studia nagraniowego.

W ciężarówkach znajdowały się przedmioty związane z programem i jego realizacją. Były to m.in. fotele, monitory czy elementy scenografii, które w domyśle miałyby trafić do nowego studia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

@polsat Przeprowadzka zakończona powodzeniem ✅ czas odwiedzić studio… 😎 #Milionerzy jesienią w Polsacie! Będziecie z nami? 💸 ♬ dźwięk oryginalny – polsat
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Symboliczna akcja promocyjna

Konwój był metaforą przejścia z jednej stacji do drugiej. Tyle, że zamiast klasycznego teasera czy spotu, postawiono na działanie w przestrzeni miejskiej.

Akcja spotkała się z pozytywnym odbiorem. Wiele osób, dzięki wybraniu ruchliwych punktów Warszawy, mogło zobaczyć ją również na żywo. Ponadto, nagrania przypadkowych przechodniów trafiały na TikToka, Instagrama czy X, tworząc viralowy efekt.

Zdjęcia: Polsat

PS RTM bez filtra? Granice real-time marketingu w czasach pożerania emocji [OPINIE]

PS2 Sotrender: Polsat liderem pod względem zaangażowania na TikToku