„Aktywny rodzic, aktywne dziecko” – to nowa kampania marki BeRAW Kids. Inicjatywa ma promować u dzieci i ich rodziców zdrowy tryb życia oraz sport. W jej ramach marka organizuje konkurs, w którym do wygrania są m.in. rowery, rolki czy hulajnogi, a do promocji włączyli się także influencerzy. Na potrzeby akcji uruchomiona została nowa strategia komunikacji, a także powstał dedykowany landing page aktywnedziecko.pl.
– Wiemy, że rodzice są największą inspiracją dla swoich dzieci. Właśnie na tym insight’cie oparliśmy komunikację naszej kampanii. Pokazujemy, że wybór naturalnych przekąsek i codzienna dawka ruchu otwierają drzwi do budowania pozytywnych wzorców u dzieci – mówi Marta Czykało-Pruś, account manager w agencji Neon Shake.
Zobacz również
Na stronie internetowej akcji pojawiła się m.in. seria artykułów inspirująca rodziców do aktywnych zabaw z dziećmi – przedstawiają one sposoby na rodzinne spędzanie czasu w domu i na świeżym powietrzu, a także pokazują, jak różnorodne i smaczne mogą być zdrowe przekąski. Z okazji Dnia Dziecka ruszy konkurs z nagrodami. Zadaniem uczestników będzie opisanie rodzinnych sposobów na aktywność. Na wygranych czekają rowery, rolki, hulajnogi oraz vouchery do sklepów Empik.
W ramach promocji rusza kampania mediowa z udziałem influencerów, komunikacja w social mediach, kampania digital, kampania video i działania w punktach sprzedaży. Za strategię, pomysł oraz realizację konceptu odpowiada agencja marketingowa Neon Shake. W ramach realizacji akcji współpracuje ona z domem mediowym Media Choice.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing