Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

ALDI dołącza do akcji „Ciche Godziny”

ALDI dołącza do akcji „Ciche Godziny”
Sieć ALDI dołącza do akcji „Ciche Godziny”. W trosce o komfort zakupów osób w spektrum autyzmu i ich bliskich od 1 lutego w określonych dniach i godzinach we wszystkich sklepach ALDI zostanie wyłączona muzyka, a osoby w spektrum autyzmu będą mogły skorzystać z oznaczonych kas pierwszeństwa.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Sieć ALDI dołącza do ogólnopolskiej akcji „Ciche Godziny”, której inicjatorem jest Fundacja JiM. Od lutego we wszystkich sklepach ALDI „Ciche Godziny” będą obowiązywać dwa razy w tygodniu, we wtorki od godziny 8:00 do 10:00 i soboty w godzinach 18:00-20:00. W tym czasie w sklepach ALDI zostanie wyłączona muzyka i komunikaty dźwiękowe, a osoby w spektrum autyzmu i ich opiekunowie będą mogli skorzystać z dedykowanych kas pierwszeństwa.

– „Ciche Godziny w ALDI” to kolejny krok w naszej odpowiedzialności społecznej, tym razem nastawiony na potrzeby osób w spektrum autyzmu. Zmniejszamy liczbę oraz natężenie bodźców w sklepie i wprowadzamy dedykowane kasy pierwszeństwa, co sprawi, że zarówno osoby w spektrum autyzmu, jak ich bliscy czy opiekunowie będą mogli w komfortowych warunkach zaopatrzyć się w codzienne produkty. Udogodnienia, które wprowadzamy to także nasza cegiełka do kampanii społecznej „Polska Na Niebiesko”. Poprzez nasze działania pokazujemy, jak w praktyce możemy pomóc osobom w spektrum autyzmu – mówi Agata Biernacka, kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI.

Akcja „Ciche Godziny” powstała z myślą o osobach z autyzmem, których w Polsce, według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) jest 400 tys. Jednak liczba osób, których dotykają problemy z codziennym funkcjonowaniem sięga prawie 3 milionów, bo autyzm dotyczy także rodzin czy opiekunów osób z ASD.

– Cieszymy się, że ALDI we wszystkich swoich sklepach wprowadziło ułatwienia dla osób w spektrum autyzmu oraz ich bliskich. Ograniczenie bodźców takich, jak muzyka, audiomarketing, a także udostępnienie kasy pierwszeństwa spowodują, że sklepy sieci staną się dla osób w spektrum przyjaznym otoczeniem podczas robienia zakupów – mówi Tomasz Michałowicz, prezes Fundacji JiM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ciche Godziny w ALDI obowiązują bezterminowo.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec ubiegłego roku Stokrotka przyłączyła się do ogólnopolskiej akcji „Ciche Godziny” zainicjowanej przez Fundację JiM. Z tej okazji w sklepach marki w wyznaczonych godzinach będzie wyłączona muzyka, a klienci ze spektrum autyzmu będą mieli pierwszeństwo w obsłudze przy kasach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Sieć Lidl z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, wprowadziła ciche godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce. Inicjatywa została opracowana we współpracy z Fundacją JiM, a jej głównym celem jest ułatwienie w dokonywaniu zakupów przez klientów z ASD.

PS3

„Godziny ciszy” w ubiegłym roku wprowadziło już wiele sieci, takich jak np. DecathlonAuchan oraz Carrefour.