Do najpopularniejszych w Polsce imprez tego typu należą: Spodek 2.0 (Katowice), KrakSpot (Kraków), boatcamp (Łódź), 3camp (Trójmiasto), SEMcamp (Warszawa).
ALEJE.IT to bezpłatne, nieformalne i otwarte dla każdego zainteresowanego wydarzenie mające na celu integrację i wymianę doświadczeń osób zawodowo zajmujących się internetem.
Zobacz również
Zaprezentują się:
- Tomasz Tybon, Kierownik ds. Sprzedaży i Marketingu, Shoper: “E-wymiar handlu – czyli o poszukiwaniach klienta w wirtualnym świecie”,
- Daniel Lisowski, z-ca Dyrektora ds. Marketingu Produktowego, nazwa.pl: “Na początku była nazwa. Czyli jak skutecznie ochronić nowo narodzony brand?”,
- Łukasz Keler, Szef Pionu Produktowego, GG NETWORK: “Projektowanie interakcji – prawda i mity”,
- Bartosz Czechowicz, Kierownik projektów / Dział Rozwoju Biznesu, Wirtualna Polska: “Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta? Czy iOS i Android to wszystko?”
Spotkanie odbędzie się 17 października 2012 roku o godz. 16:45 w Częstochowskim Parku Przemysłowym przy ul. Wały Dwernickiego 117/121. Organizacją zajmują się pracownicy i przyjaciele firmy Kropla Wyobraźni.
Wszystkie niezbędne informacje na stronie internetowej: www.aleje.it.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing