Partner jest nową funkcją utworzoną w monday group. Partnerzy będą mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy. To właśnie z partnerami zarząd będzie konsultował kierunki rozwoju zarówno każdego z brandów, jak i zespołu agencji, zanim trafią one do dyskusji w gronie szefowych i szefów poszczególnych działów. Partnerzy będą również mieć pod opieką kluczowe obszary w agencji. Bobkowska zajmie się wizerunkiem monday group, z kolei Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Swoją nową rolę będą łączyć z dotychczasową pracą jako szefowie działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming.
Aleksandra Bobkowska jest związana z monday group od 2015 roku. Na co dzień kieruje działem Brand & Corporate dbając o równowagę między efektywną i jakościową realizacją projektów, a dobrą energią zespołu. Zawodowo ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Pracowała m.in. dla CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intela, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.
Zobacz również
Krzysztof Rygiel jest szefem działu Consumer & Gaming, którą to rolę pełni w monday group od 2017 roku. Specjalizuje się komunikacji I marketingu produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz e-sportu. Pracował dla największych firm IT i producentów gier, m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA, Blizzard.
W październiku ub. roku agencja komunikacji Monday przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We care. We deliver. Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek, a także utworzenie roli partnerów to kolejne kroki w rozwoju monday.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach