TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel objęli rolę partnerów w monday group

W monday group utworzona została nowa, strategiczna funkcja partnerów, którą objęli Aleksandra Bobkowska oraz Krzysztof Rygiel. To kolejny krok w rozwoju agencji po tym, jak pod koniec ubiegłego roku przekształciła się ona w holding.
O autorze
1 min czytania 2022-01-31

Partner jest nową funkcją utworzoną w monday group. Partnerzy będą mieć realny wpływ na kluczowe, strategiczne decyzje podejmowane w obrębie grupy. To właśnie z partnerami zarząd będzie konsultował kierunki rozwoju zarówno każdego z brandów, jak i zespołu agencji, zanim trafią one do dyskusji w gronie szefowych i szefów poszczególnych działów. Partnerzy będą również mieć pod opieką  kluczowe obszary w agencji. Bobkowska zajmie się wizerunkiem monday group, z kolei Rygiel będzie odpowiadał za modelowanie i usprawnianie procesów. Swoją nową rolę będą łączyć z dotychczasową pracą jako szefowie działów Brand & Corporate i Consumer & Gaming.

Aleksandra Bobkowska jest związana z monday group od 2015 roku. Na co dzień kieruje działem Brand & Corporate dbając o równowagę między efektywną i jakościową realizacją projektów, a dobrą energią zespołu. Zawodowo ma 20 lat doświadczenia w projektach PR realizowanych dla podmiotów sektora publicznego i prywatnego. Pracowała m.in. dla CD Projekt Red (Wiedźmin 3: Dziki Gon), Intela, Sage (obecnie Symfonia), DELL Technologies czy Standard Chartered.

Krzysztof Rygiel jest szefem działu Consumer & Gaming, którą to rolę pełni w monday group od 2017 roku. Specjalizuje się komunikacji I marketingu produktów i usług z sektorów nowych technologii, gamingu oraz e-sportu. Pracował dla największych firm IT i producentów gier, m.in. Microsoft, Intel, LG, ASUS, Huawei, Spotify, EA, Blizzard.

W październiku ub. roku agencja komunikacji Monday przekształciła się w holding monday group, w ramach którego wyodrębnione zostały 3 brandy: monday comms, monday digital i monday strategy. Wszystkie marki działają pod jednym, wspólnym claimem: We care. We deliver. Wydzielenie ze struktur agencji trzech wyspecjalizowanych marek, a także utworzenie roli partnerów to kolejne kroki w rozwoju monday.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj