Powiedz nam kilka słów na temat Twojego wykładu na Imagination Day
Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnego rodzaju kategoryzacji, gdzie kreatywność to zjawisko bardzo ekscytujące, a dane są nudne. Ale kiedy przyjrzymy się dokładnie, w jaki sposób marki rosną, może pomoże nam to dojść do naprawdę wielkich idei i wyzwoli naszą kreatywność. O tym właśnie będą mówił podczas mojego wykładu, oczywiście na kilkunastu przykładach projektów z całego świata.
Dlaczego wybrałeś pracę w tej branży? Co jest w niej takiego pociągającego?
W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy.
Zobacz również
Który projekt był dla Ciebie prawdziwym wyzwaniem? Z którego jesteś najbardziej dumny?
Snickers. Udało nam się stworzyć jedną platformę kreatywną, bardzo „wdzięczną” i do dalszego kreatywnego rozwijania i wdrożyć ją na 86 rynkach do tej pory.
Co inspiruje Cię do pracy?
Fakt, że nasze marki oddziałują na kulturę.
Czy stosujesz jakieś metody do stymulowania kreatywności?
Porzucenie komputera 🙂
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Jakich trendów reklamowych możemy się spodziewać w przyszłym roku?
Rozmyte cele marek zamienią się w działania zorientowane na rywalizację.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jak myślisz – jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Których z nich możemy oczekiwać najszybciej?
Talenty = ludzie. Wiele osób zrezygnuje z pracy w branży reklamowej na rzecz bycia startupowcem. Jak ich zatrzymać?
Alex Lewis
Director of Strategy, BBDO Europe, London