Alex Lewis (BBDO Europe): W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy

Alex Lewis (BBDO Europe): W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy
Z okazji nadchodzącego Imagination Day rozmawiamy z tegorocznymi prelegentami na temat branży reklamowej, trendów i wyzwań, a także inspiracji. Jako kolejny na nasze pytania odpowiedział Alex Lewis, Director of Strategy, BBDO Europe.
O autorze
1 min czytania 2016-11-03

Powiedz nam kilka słów na temat Twojego wykładu na Imagination Day

Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnego rodzaju kategoryzacji, gdzie kreatywność to zjawisko bardzo ekscytujące, a dane są nudne. Ale kiedy przyjrzymy się dokładnie, w jaki sposób marki rosną, może pomoże nam to dojść do naprawdę wielkich idei i wyzwoli naszą kreatywność. O tym właśnie będą mówił podczas mojego wykładu, oczywiście na kilkunastu przykładach projektów z całego świata.

Dlaczego wybrałeś pracę w tej branży? Co jest w niej takiego pociągającego?

W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy.

Który projekt był dla Ciebie prawdziwym wyzwaniem? Z którego jesteś najbardziej dumny?

Snickers. Udało nam się stworzyć jedną platformę kreatywną, bardzo „wdzięczną” i do dalszego kreatywnego rozwijania i wdrożyć ją na 86 rynkach do tej pory.

Co inspiruje Cię do pracy?

Fakt, że nasze marki oddziałują na kulturę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy stosujesz jakieś metody do stymulowania kreatywności?

Porzucenie komputera 🙂

Jakich trendów reklamowych możemy się spodziewać w przyszłym roku?

Rozmyte cele marek zamienią się w działania zorientowane na rywalizację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak myślisz – jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Których z nich możemy oczekiwać najszybciej?

Talenty = ludzie. Wiele osób zrezygnuje z pracy w branży reklamowej na rzecz bycia startupowcem. Jak ich zatrzymać?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

Alex Lewis
Director of Strategy, BBDO Europe, London