TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Alior Bank w kampanii z influencerami promuje Konto Jakże Osobiste

O autorze
1 min czytania 2021-07-15

Alior Bank wystartował z kampanią z influencerami promującą Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Dzięki nim internauci zobaczą, jak – korzystając z rozwiązań banku – można ułatwić sobie codzienne życie, nie tylko w kwestiach związanych z finansami. Za koncepcję i realizację działań odpowiadają Agencja PZL oraz Buzzgrow.

Celem kampanii jest przedstawienie Alior Banku jako marki, która dzięki szerokiej ofercie rozwiązań i usług, jest w stanie zaspokajać codzienne potrzeby klienta – również te pozabankowe. Influencerzy przygotują artykuły poradnikowe. Pokażą m.in. jak oduczać się starych nawyków, optymalizować codzienne zadania oraz zarządzać swoim czasem.

Alior Bank będzie partnerem tych publikacji. W kampanii promowane są korzyści Konta Jakże Osobistego, które klienci mogą w prosty sposób dostosowywać do swoich potrzeb, a także funkcje aplikacji Alior Mobile i bankowości internetowej Alior Online. Dzięki nim większość spraw związanych z finansami można załatwić bez odwiedzania placówki, a jednocześnie skorzystać z usług pozabankowych.

– Zależało nam, aby społecznościom influencerów zaprezentować Alior Bank jako markę zdolną do zaspokajania codziennych potrzeb odbiorców poprzez nowoczesne rozwiązania technologiczne – tłumaczy Magdalena Lewicka, menedżer ds. marketingu w Alior Banku. – Alior Bank pomoże szybko i wygodnie kupić ubezpieczenie, bilety komunikacji miejskiej, opłacić parking lub przejazd autostradą, czy uzyskać niezbędne zaświadczenia – kontynuuje Magdalena Lewicka.

– Do kampanii zaprosiliśmy pięciu twórców o różnych zasięgach i społecznościach, którzy codziennie inspirują swoich odbiorów – mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL & Buzzgrow. – Punktem wyjścia dla idei naszej kampanii była umiejętność przyszłości „unlearn”, czyli oduczanie się starych nawyków. Zależało nam, by zachęcić odbiorców do innego spojrzenia na swoją codzienność i zachęcić ich do małych zmian, które mogą mieć dużą siłę. Pozornie błahe zadania, które wykonujemy każdego dnia bez zastanowienia, zrobione inaczej, bardziej „smartnie”, pozwolą odzyskać więcej wolnego czasu. A ten możemy przeznaczyć na przyjemności i to, co jakościowe, a nie konieczne do zrobienia – dodaje Michał Nadgrodkiewicz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii powstaną wpisy blogowe, posty w social mediach, wideo na YouTube oraz akcja-wyzwanie na Instagramie. Działania promocyjne startują 15 lipca i potrwają miesiąc. Kampanię przygotowały Agencja PZL, która stale współpracuje z Alior Bankiem, oraz Buzzgrow, odpowiadająca za komunikację digtal i influencer marketing.

Słuchaj podcastu NowyMarketing