System Digital OOH jest jednym z fundamentów strategii rozwoju AMS, lidera rynku reklamy outdoorowej w Polsce. Jednym ze źródeł przewag tego systemu jest możliwość emisji nie tylko reklam, lecz również – w partnerstwie z markami – wartościowego contentu. W kampanii realizowanej wspólnie z Onkofundacją Alivia spotykają się dwa kluczowe dla AMS aspekty: innowacyjne, cyfrowe rozwiązania komunikacyjne i działania z obszaru społecznej odpowiedzialności.
Wykorzystując trzy kanały systemu DOOH – Digital Citylighty w wiatach przystankowych, nośniki Move TV w sieci klubów fitness premium oraz Digital Indoor w galeriach i centrach handlowych, AMS emituje treści edukacyjne skierowane do kobiet. Celem projektu jest zachęcenie Polek do badań i profilaktyki raka piersi. Działania contentowe AMS obejmą łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów!
Zobacz również
Tylko na samych Digital Citylightach materiały związane z tą kampanią będą dostępne dziennie przez 19 godzin. Taką skalę można uzyskać tylko dzięki szerokiej i rozbudowanej gamie różnorodnych ekranów, które łącznie składają się na system DOOH.
Do końca miesiąca m.in. na Digital Citylightach AMS będziemy przypominać o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje odbiorcę wprost na stronę Alivii ze zbiorem najważniejszych danych o profilaktyce raka piersi – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
Istotą tych działań, opartych na content marketingu w DOOH, jest zatem komunikacja nie produktów bądź usług, lecz wartości stojących za marką. To niezwykle ważne w kontekście nawiązywania i utrzymywania relacji na linii brand — odbiorca oraz dzielenia się własnymi zasobami, doświadczeniem i wiedzą ekspercką z adresatami przekazu.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Październik od dawna uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Oprócz tego 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Właśnie w związku z różowym październikiem AMS wspólnie z Onkofundacją Alivia przygotował kampanię mającą na celu uświadomienie kobietom, jak ważna jest profilaktyka związana z badaniem piersi. To już kolejna odsłona współpracy lidera rynku OOH w Polsce z fundacją.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej – tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.
Więcej o kampanii i Onkofundacji Alivia: TUTAJ.
Więcej o content marketingu w DOOH: TUTAJ.