Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

 „Allevia Pollen Passport”: ten model pomoże turystom zaplanować podróże bez obaw o alergię

 „Allevia Pollen Passport”: ten model pomoże turystom zaplanować podróże bez obaw o alergię
„Allevia Pollen Passport” to rozwiązanie, na które czekali podróżnicy-alergicy. Kolorowe wykresy pomagają w kilka chwil sprawdzić prognozy dotyczące zanieczyszczenia powietrza i stężenia alergenów w różnych zakątkach świata.
O autorze
1 min czytania 2025-01-23

„Allevia Pollen Passport” jest przełomowym rozwiązaniem stworzonym wspólnie przez MRM Spain, Weber Shandwick i firmę Allevia produkującą leki na walkę z objawami kataru siennego. Wizualizacje pokazują poziom zanieczyszczenia powietrza i obecność pyłków w ponad 100 krajach na całym świecie. To odpowiedź na potrzeby turystów, którzy nie chcą, aby ich urlop pokrzyżowała alergia.

Do stworzenia „Allevia Pollen Passport” wykorzystywane są dane z ponad 70 tys. miast na całym świecie, a użytkownicy tego rozwiązania mogą sprawdzić prognozy dotyczące poziomu zanieczyszczenia powietrza i stężenia pyłków z wygodnym dla nich wyprzedzeniem. Wystarczy odwiedzić witrynę internetową www.pollenpassport.com, aby w kilka chwil przekonać się, czy w wybranym regionie świata będziemy zmagali się z dokuczliwymi skutkami alergii.

To jednak nie wszystko: twórcy „Paszportu Allevia” nawiązali również współpracę z portalem internetowym TripAdvisor, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z rekomendacji aktywności na świeżym powietrzu i w ten sposób urozmaicić swój urlop.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki tej platformie wykorzystujemy dane i kreatywność w sposób, który pomaga Allevia budować pomocne i trwałe relacje z bazą konsumentów w Wielkiej Brytanii. Rosnące wyzwania związane z jakością powietrza stwarzają realną potrzebę innowacji, takich jak Pollen Passport dla podróżnych, a dodatkowa integracja handlowa pomaga Allevia spotykać się z klientami we właściwym miejscu i we właściwym czasie – komentuje Felix del Valle, globalny dyrektor kreatywny MRM Spain.

Zdjęcia: www.pollenpassport.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Zobaczyć i zrozumieć – case study QuestPass dla Allertec® Effect

Zobaczyć i zrozumieć – case study QuestPass dla Allertec® Effect
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się