„Allevia Pollen Passport” jest przełomowym rozwiązaniem stworzonym wspólnie przez MRM Spain, Weber Shandwick i firmę Allevia produkującą leki na walkę z objawami kataru siennego. Wizualizacje pokazują poziom zanieczyszczenia powietrza i obecność pyłków w ponad 100 krajach na całym świecie. To odpowiedź na potrzeby turystów, którzy nie chcą, aby ich urlop pokrzyżowała alergia.
Zobacz również
Do stworzenia „Allevia Pollen Passport” wykorzystywane są dane z ponad 70 tys. miast na całym świecie, a użytkownicy tego rozwiązania mogą sprawdzić prognozy dotyczące poziomu zanieczyszczenia powietrza i stężenia pyłków z wygodnym dla nich wyprzedzeniem. Wystarczy odwiedzić witrynę internetową www.pollenpassport.com, aby w kilka chwil przekonać się, czy w wybranym regionie świata będziemy zmagali się z dokuczliwymi skutkami alergii.
To jednak nie wszystko: twórcy „Paszportu Allevia” nawiązali również współpracę z portalem internetowym TripAdvisor, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z rekomendacji aktywności na świeżym powietrzu i w ten sposób urozmaicić swój urlop.
– Dzięki tej platformie wykorzystujemy dane i kreatywność w sposób, który pomaga Allevia budować pomocne i trwałe relacje z bazą konsumentów w Wielkiej Brytanii. Rosnące wyzwania związane z jakością powietrza stwarzają realną potrzebę innowacji, takich jak Pollen Passport dla podróżnych, a dodatkowa integracja handlowa pomaga Allevia spotykać się z klientami we właściwym miejscu i we właściwym czasie – komentuje Felix del Valle, globalny dyrektor kreatywny MRM Spain.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Zdjęcia: www.pollenpassport.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing