TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

 „Allevia Pollen Passport”: ten model pomoże turystom zaplanować podróże bez obaw o alergię

 „Allevia Pollen Passport”: ten model pomoże turystom zaplanować podróże bez obaw o alergię
„Allevia Pollen Passport” to rozwiązanie, na które czekali podróżnicy-alergicy. Kolorowe wykresy pomagają w kilka chwil sprawdzić prognozy dotyczące zanieczyszczenia powietrza i stężenia alergenów w różnych zakątkach świata.
O autorze
1 min czytania 2025-01-23

„Allevia Pollen Passport” jest przełomowym rozwiązaniem stworzonym wspólnie przez MRM Spain, Weber Shandwick i firmę Allevia produkującą leki na walkę z objawami kataru siennego. Wizualizacje pokazują poziom zanieczyszczenia powietrza i obecność pyłków w ponad 100 krajach na całym świecie. To odpowiedź na potrzeby turystów, którzy nie chcą, aby ich urlop pokrzyżowała alergia.

Do stworzenia „Allevia Pollen Passport” wykorzystywane są dane z ponad 70 tys. miast na całym świecie, a użytkownicy tego rozwiązania mogą sprawdzić prognozy dotyczące poziomu zanieczyszczenia powietrza i stężenia pyłków z wygodnym dla nich wyprzedzeniem. Wystarczy odwiedzić witrynę internetową www.pollenpassport.com, aby w kilka chwil przekonać się, czy w wybranym regionie świata będziemy zmagali się z dokuczliwymi skutkami alergii.

To jednak nie wszystko: twórcy „Paszportu Allevia” nawiązali również współpracę z portalem internetowym TripAdvisor, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z rekomendacji aktywności na świeżym powietrzu i w ten sposób urozmaicić swój urlop.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Dzięki tej platformie wykorzystujemy dane i kreatywność w sposób, który pomaga Allevia budować pomocne i trwałe relacje z bazą konsumentów w Wielkiej Brytanii. Rosnące wyzwania związane z jakością powietrza stwarzają realną potrzebę innowacji, takich jak Pollen Passport dla podróżnych, a dodatkowa integracja handlowa pomaga Allevia spotykać się z klientami we właściwym miejscu i we właściwym czasie – komentuje Felix del Valle, globalny dyrektor kreatywny MRM Spain.

Zdjęcia: www.pollenpassport.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Zobaczyć i zrozumieć – case study QuestPass dla Allertec® Effect

Zobaczyć i zrozumieć – case study QuestPass dla Allertec® Effect
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się