W ciągu ostatniego roku zespoły Amazon pracowały nad tym, aby zapewnić klientom w Polsce szeroki wybór produktów, niskie ceny każdego dnia oraz szybką i niezawodną dostawę. Od momentu uruchomienia sklepu, oferta Amazon.pl zwiększyła się ze 100 do ponad 250 mln produktów w ponad 30 kategoriach, takich jak np. sprzęt sportowy, elektronika, kosmetyki i higiena osobista, książki, smartfony, zabawki, artykuły spożywcze. Wprowadzenie w październiku Prime, flagowego programu Amazon, zapewniło klientom bezpłatną dostawę milionów produktów, bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia. Prime to również dostęp do popularnych i nagradzanych filmów i seriali, w tym oryginalnych produkcji Prime Video, darmowych gier i zawartości w grach w ramach Prime Gaming.
Teraz Amazon.pl uruchamia w Polsce Amazon Super. Program ułatwia zakupy niezbędnych produktów codziennego użytku, takich jak np. artykuły gospodarstwa domowego, higieny osobistej, produkty dla zwierząt, jak również książki, zabawki, elektronika, artykuły biurowe, oferując atrakcyjne ceny. Wszyscy klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów i otrzymują 5% zniżki przy wyborze od 5 do 20 produktów z kategorii „Super”, natomiast klienci Prime mogą skorzystać z 10% zniżki przy zakupie od 10 do 20 produktów objętych programem.
Zobacz również
Rok po uruchomieniu Amazon.pl i wprowadzeniu kilka miesięcy później Prime jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, jak ciepło przyjęli nas klienci w Polsce. Polska jest dla nas bardzo ważnym krajem i planujemy kontynuować inwestycje w nadchodzących latach, starając się zapewnić klientom jeszcze większy wybór produktów w atrakcyjnych cenach, oraz jeszcze wygodniejszą i szybszą dostawę. Cieszymy się, że możemy udostępnić Amazon Super, pozwalając klientom zaoszczędzić przy zakupie produktów codziennego użytku. Polska jest jednym z pierwszych krajów na świecie, w których Amazon wprowadził ten nowy program – powiedział Mourad Taoufiki, dyrektor generalny Amazon.pl.
Klienci Amazon zyskują dostęp do tysięcy produktów „Super”, które są oznaczone na stronach wyszukiwania, stronie szczegółowych informacji o produkcie i w koszyku. Specjalna strona programu na Amazon.pl pomaga odkrywać nowe produky i ułatwia ponowne zamówienia. Klienci znajdą tam objęte programem produkty znanych światowych marek (Bosch, Lego, Nivea, Philips, Vileda, czy Yankee Candle), a także polskich przedsiębiorców, takich jak np. Bakalland, Bambino, Bielenda, Delecta, Dermika, Gerlach czy Trefl.
Szczegółowy regulamin programu Super można znaleźć tutaj: link
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing