Amazon uruchomił w Londynie swój pierwszy modowy pop-up store w Europie

Amazon uruchomił w Londynie swój pierwszy modowy pop-up store w Europie
Od 23 do 27 października 2018 roku w Londynie na prestiżowej ulicy Baker Street można odwiedzić pierwszy w historii pop-up store firmy Amazon, w którym zaprezentowane są najnowsze kolekcje projektantów mody oraz marek własnych firmy e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2018-10-24

źródło: Instagram

Pop-upowy butik ma na celu zbudowanie unikalnego doświadczenia zakupowego. Oprócz prezentacji kolekcji ubrań i dodatków takich marek jak np. Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Vans, Levi’s, oraz marek własnych Amazon: Meraki i Truth & Fable, klienci codziennie będą mogli wziąć udział w wielu wydarzeniach poświęconych branży mody, jak np. prezentacja trendów na sezon jesień-zima 2018, zarówno w odzieży męskiej, jak i damskiej, czy warsztaty z customizacji jeansów marki Pepe Jeans.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie produkty dostępne w butiku Amazona można kupić w sklepie lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej za pomocą SmileCodes, czyli kodu QR opatentowanego przez Amazona, dzięki któremu można też zapisać wybrany produkt, by nabyć go w późniejszym czasie. W sklepie dostępne będą również tablety, które ułatwią przejrzenie pełnej oferty Amazon i dokonanie ewentualnie zakupów.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani otwarciem naszego pierwszego w historii brytyjskiego pop-up store’u poświęconemu modzie. Dokonaliśmy wyboru najlepszych marek i najmodniejszych produktów modowych, które pokochają nasi klienci. Co więcej, produkty dostępne w lokalu będzie można kupić bezpośrednio przez aplikację Amazon lub fizycznie w sklepie. Mamy nadzieję, że nasz pop-up shop będzie ekscytującym i inspirującym sposobem na zakupy modowe – mówi Susan Saideman, wiceprezes Amazon Fashion na Europę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

27 września br. Amazon otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Nowym Jorku pod nazwą „Amazon 4-star”.

PS2

30 sierpnia br. w Poznaniu eobuwie.pl otworzyło sklep w innowacyjnym formacie. Klienci, zamiast oglądać towar na półkach, mogą przejrzeć ofertę na tabletach zamieszczonych w sklepie lub własnych urządzeniach mobilnych, a następnie zamówić interesujący ich produkt.

PS3

Żabka zaprezentowała „Sklep jutra”, który wykorzystuje szereg rozwiązań, dotyczących zarówno logistyki sieci handlowej i konkretnego sklepu, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta.