Amnesty International Polska uruchamia na LinkedIn program Employee Advocacy razem z grzegorzmiecznikowski.pl

Amnesty International Polska wykorzysta siłę LinkedIn oraz marki osobiste swoich działaczy, aby nagłośnić problem łamania praw człowieka i pozyskiwać nowych darczyńców. W styczniu organizacja rozpoczęła wdrażanie programu Employee Advocacy razem z Grzegorzem Miecznikowskim.
O autorze
1 min czytania 2021-03-02

W ramach współpracy osoby zatrudnione w Amnesty International Polska wezmą udział w sześcioetapowym programie szkoleniowym z efektywnego wykorzystania portalu LinkedIn, tworzenia treści oraz budowania marki osobistej. Uaktywnione zostaną profile działaczy Amnesty International Polska oraz pracowników organizacji. Opracowany zostanie również plan komunikacji i dotarcia do mediów i darczyńców poprzez platformę LinkedIn.

Grzegorz Miecznikowski jest jednym z czołowych ekspertów LinkedIn w Polsce. W 2020 roku został uznany przez widoczni.pl za jedną z 65 osobowości polskiego marketingu. Własną agencję założył w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja social sellingową. Dzisiaj w ofercie agencji znajdują nie tylko wdrożenia programów Employee Advocacy czy social selling, ale także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Działania grzegorzmiecznikowski.pl to także marketing LGBT+ czy marketing to foreigners.

Głównymi celami programu są zwiększenie świadomości dotyczącej praw człowieka, zbudowanie marek osobistych działaczy oraz pozyskanie nowych darczyńców dla Amnesty International Polska wśród firm i osób prywatnych. Już teraz można obserwować działania Amnesty International Polska na stronie.

Po zakończeniu współpracy opracowany zostanie również wspólnie kodeks dobrych praktyk dla innych NGO, który z powodzeniem będą mogły wykorzystać, aby wdrażać własne programy ambasadorskie i działać efektywnie na LinkedIn.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Amnesty International jest pierwszą organizacją pozarządową w Polsce, która wdraża program Employee Advocacy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing