AMS rozwija sieć cyfrowych citylightów na przystankach w Warszawie, umożliwiając markom elastyczną reklamę w najlepszych punktach stolicy. Oferta obejmuje obecnie 77 cyfrowych nośników, co daje ponad pół miliona wyświetleń dziennie, których emisja rozliczana jest podobnie jak w internecie. Dodatkowo, klienci AMS zyskują możliwość prowadzenia działań z obszaru content marketingu w przestrzeni miejskiej.
W lipcu AMS powiększył sieć Digital Citylightów o 19 nowych lokalizacji w kluczowych punktach Warszawy. Nowe ekrany można już zobaczyć w centrum miasta, przy Dworcu Centralnym, przy Rondzie De Gaulle’a czy Placu Bankowym. Wyświetlane są na nich reklamy i treści redakcyjne w ramach statycznego obrazu, zgodnie z wymogami Ustawy o drogach publicznych.
Zobacz również
– Cyfrowe citylighty w wiatach przystankowych pozwalają naszym klientom na elastyczne planowanie kampanii oraz wzbogacenie jej o ciekawe i angażujące treści dla odbiorców. Dodatkowo, dzięki nowoczesnym narzędziom planowania kampanii, oferujemy możliwość retargetingu, wykorzystania reklamy natywnej czy tzw. triggerów zmiany layoutów, które automatycznie dopasowują komunikat do bieżących warunków, np. pogody czy temperatury powietrza – mówi Tomasz Muraszko, Head of Product Marketing w AMS.
– A to wszystko w wygodnym modelu CPM DOOH, gdzie walutą są wyłącznie realne wyświetlenia – dodaje.
Digital Citylight to skuteczne narzędzie do kontaktu z marką. Nowoczesny, cyfrowy punkt styku z konsumentem zainstalowany w wiacie przystankowej umożliwia prezentowanie autorskiego kontentu Cityinfo, zawiera też stały pasek informacji miejskiej oraz reklamy. Każdy nośnik wyposażony jest w panel boczny z przyciskiem umożliwiającym wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami USB, dzięki którym łatwo i bezpłatnie doładujemy na przystanku telefon. Cały system Digital Citylight obecny jest w 12 miastach Polski: Bytomiu, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Szczecinie, Warszawie i we Wrocławiu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
AMS oferuje dotarcie do mobilnych odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS DOOH w świetle innowacji i synergii mediów, czyli trendy na rynku reklamy zewnętrznej
Jak wygląda sytuacja outdooru? Wielu marketerów zadaje sobie pytanie, czy ten kanał reklamowy nadal jest efektywny i czy można w nim wciąż tworzyć ciekawe i angażujące kampanie. Odpowiedź znajdziecie w artykule.