Analityczna rewolucja w Sotrender – wskazówki i wersja Lite

Sotrender wprowadził wskazówki pomagające optymalizować działania na Facebooku, generowane automatycznie na podstawie danych. Udostępniono także Sotrender Analytics Lite dla mniejszych firm i użytkowników prywatnych.
O autorze
1 min czytania 2012-08-16

Wdrożono prawie 90 reguł dotyczących publikowania treści, interakcji, angażowania fanów oraz kompletności profilu. Adekwatność każdej z nich jest sprawdzana na podstawie danych dla wybranej strony oraz wielu złożonych reguł analitycznych. Wskazówki są aktualizowane co tydzień i są dostępne dla dowolnej śledzonej strony – można także podglądać konkurencję. W najbliższych miesiącach będą wprowadzane kolejne zestawy wskazówek, dotyczące także strony WWW i innych kanałów, poza Facebookiem.

– Zależało nam przede wszystkim na skróceniu drogi od danych do działania – mówi dr Dominik Batorski, Członek Zarządu i Chief Scientist Sotrendera – Jako firma przetwarzająca ogromne ilości danych, staramy się koncentrować się na tak zwanych actionable statistics. Rozumiemy, że nie same dane, ale informacja jaką ze sobą niosą jest wartością dla naszych użytkowników i to przede wszystkim taka informacja, która wpływa na to co i jak robią. Nowa funkcjonalność ułatwi pracę szczególnie osobom prowadzącym wiele różnych stron na Facebooku oraz tym, którzy mają mniejsze doświadczenie lub nie przepadają za zabawami z danymi i samodzielnym ich interpretowaniem.

– Wprowadzenie wskazówek to dla nas kolejny bardzo ważny etap rozwoju Sotrendera – dodaje dr Jan Zając, Prezes Zarządu firmy. – Przy ich tworzeniu wykorzystaliśmy zarówno kompetencje naszego Działu Analiz, jak i ponad półtora roku doświadczeń w pracy z najlepszymi agencjami w Polsce i zagranicą. Równocześnie wprowadzamy Sotrender Analytics Lite – nową, lekką wersję naszego produktu, przeznaczoną dla mniejszych firm. Dotychczas koncentrowaliśmy się na korporacjach i obsługujących je agencjach i domach mediowych, teraz chcemy rozszerzyć rynek o „długi ogon“.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo prezentowany jest także procentowy wskaźnik jakości prowadzenia fan page’a na Facebooku, obliczany w oparciu o wskazówki optymalizacyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej o nowej funkcji na blogu Sotrendera: blog.sotrender.com/pl/ 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się