Analog wciąż w cenie w branży reklamowej

Rusza nieszablonowa kampania Cheil Poland, oparta na tradycyjnej sztuce ilustracji.
O autorze
1 min czytania 2017-02-17

W czasach, kiedy większość kampanii reklamowych tworzy się głównie poprzez współpracę człowieka z komputerami, a połowa życia dzieje się online, tradycyjne formy pracy i sztuki schodzą na dalszy plan. Cheil Poland podjął się jednak wyzwania – w dobie postępującej digitalizacji stworzył opierającą się na warstwie wizualnej, analogową kampanię dla lodówek technologicznego giganta – marki Samsung.

Na potrzeby wąsko targowanej kampanii powstała spójna linia wizualna, wykorzystana w prasie i digitalu. Ilustracje zostały wykonane odręcznie, tworząc przekaz, który wyróżnia się w szumie reklam sprzętu AGD. By w pełni wykorzystać potencjał kreacji, Cheil Poland współpracowało ze znanym polskim ilustratorem, Przemysławem Truścińskim. – Cieszę się, że prawdziwe artystyczne rzemiosło nie zanika w reklamie, a dobra i oryginalna praca wciąż ma znaczenie – stwierdził Truściński.

Linia kreatywna promuje lodówki firmy Samsung – lidera nie tylko sprzedaży na polskim rynku,

ale również rozwiązań i najwyższej jakości wykonania. Produkty AGD Samsung to najnowocześniejsze technologie – np. Space Max, pozwalający na zwiększenie pojemności, przy zachowaniu tych samych wymiarów lodówki. Komunikacja kategorii AGD wymaga nowego i świeżego podejścia, dlatego kreacja powstała na potrzeby kampanii jest niezwykle charakterystyczna, co w bezpośredni sposób przełoży się na zapamiętywalność przekazu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marzeniem każdej agencji jest klient, który wybiera najśmielszy projekt. Świadczy to o bliskich relacjach i obopólnym zaufaniu, a także dowodzi – co niezwykle ważne z perspektywy kreacji – że świeże, oparte na mocnym insighcie i prawdziwie twórcze pomysły nadal są w cenie – podsumowała Mojca Tirš, Creative Director Cheil Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing