TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Andrzej Kutyła został dyrektorem pionu komercji w MAGO S.A.

Zarząd MAGO S.A wprowadził zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Najważniejsza z nich to włączenie pionu ekspansji do pionu komercji. Zarządzanie nową jednostką powierzono Andrzejowi Kutyle, który pełnił dotychczas funkcję dyrektora zarządzającego pionem Ekspansji MAGO S.A.
O autorze
1 min czytania 2022-04-20

Andrzej Kutyła jest związany z MAGO S.A od ponad 14 lat. W czasie swojej kilkunastoletniej kariery odpowiadał w organizacji m.in. za inwestycje i rozwój sprzedaży w Rosji, a także w krajach CIS, EE i EMEA. Ma bogate doświadczenie we wdrażaniu i komercjalizacji asortymentu ze wszystkich kategorii produktowych oferowanych przez grupę MAGO – od regałów sklepowych i magazynowych, po rozwiązania z obszaru nowych technologii, takie jak kasy samoobsługowe czy inteligentne półki. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Szczecińskim, jest także absolwentem studiów MBA.

– Cele na najbliższe lata to umocnienie pozycji grupy MAGO S.A jako firmy pierwszego wyboru w branży retail. Koncentrujemy się na tym, aby nasi klienci mieli w nas zaufanego i sprawdzonego partnera, który dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie shopfittingu. Kompleksowe, jakościowe i zawsze indywidualnie dopasowane do potrzeb każdego z naszych klientów. Stawiamy także bardzo mocno na nowe technologie, bez których nie można już dzisiaj mówić o rozwoju sprzedaży w kanale tradycyjnym. Na pewno mocniej zaznaczymy swoją obecność na zagranicznych rynkach, pracujemy nad ekspansją oddziałów we Włoszech, Francji, Niemczech. Jeżeli chodzi o nasz asortyment, skupimy się na Cleverze, czyli inteligentnym wózku na zakupy, będącym jednocześnie mobilną kasą samoobsługową. Zamierzamy również nadal umacniać i poszerzać swoją ofertę o nowe formaty sklepów autonomicznych (bezobsługowych) oraz automatycznych, a także o inne rozwiązania zautomatyzowane, wspierające sprzedaż i logistykę, choćby w wymiarze nowoczesnego quick-commerce’u. To główne obszary, w które chcemy inwestować. Ten rok to także czas przygotowań do najważniejszych targów w naszej branży, czyli Euroshopu w Düsseldorfie. Już dziś intensywnie działamy nad tym, żeby dobrze się tam zaprezentować i wrócić z nowymi zleceniami i nowymi klientami – mówi Andrzej Kutyła.