W spocie stworzonym w ramach kampanii wystąpili Andrzej Seweryn, Magdalena Boczarska, Krzysztof Materna, Julia Kijowska, Bożena Stachura, Jacek Kleyff, Filip Kosior i Maria Dębska, którzy zachęcają do solidarności społecznej, tolerancji oraz wzajemnego szacunku.
Ponadto, w filmie, którego przesłaniem jest hasło „Bądźmy z tymi, których prześladują! Bądźmy solidarni!”, przedstawiono sceny, zarówno te historyczne, jak i współczesne, na których widać przejawy agresji wobec wybranych grup społecznych czy mniejszości narodowych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
W zeszłym roku w jednej z polskich piekarni pewnego dnia chleb piekły osoby najbardziej narażone w Polsce na wykluczenie i mowę nienawiści. Chleb ten, kupowali klienci, których później zaproszono na zaplecze, by mogli poznać piekarzy. Jak zareagowali?
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]