Aneta Gergont-Gałązka dołączyła do zespołu marketingu Wonga Polska ponad trzy lata temu. Posiada 17-letnie doświadczenie w marketingu, związanie nie tylko z samym budowaniem strategii, ale także jej egzekucją we wszystkich kanałach komunikacji. Karierę rozpoczynała w HAVAS/EURO RSCG i Grupie Pracuj. Przed dołączeniem do zespołu Wonga zajmowała się tworzeniem i nadzorem nad realizacją strategii marketingowych w kanale internetowym oraz ustalaniem długoterminowych celów w Sensilab Polska oraz Studio Moderna.
Jej pasją jest sport, w tym także jego ekstremalne odmiany: skoki ze spadochronem, motocykle enduro. Nie są jej obce wszelkie sporty wodne: kitesurfing, żagle i nurkowanie.
Zobacz również
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Stosunków Międzynarodowych oraz Canadian Executive MBA na Université du Québec à Montréal. W 2011 roku uzyskała Certyfikat Marketing Professional przyznawany przez Direct Marketing Academy.