Aneta Wikariak Dyrektotką Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska

Aneta Wikariak obejmuje stanowisko Dyrektorki Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska.
O autorze
1 min czytania 2023-10-26

Z dniem 2 listopada br. Aneta Wikariak obejmie stanowisko Dyrektorki Segmentu Beauty & Fashion Burda Media Polska, za który w zarządzie spółki odpowiada Agnieszka Wicher-Szczesna.

Moda i uroda to dla Burda Media Polska najważniejsza kategoria tematyczna, w której od lat jest liderem w każdym obszarze działalności zarówno wydawniczej, reklamowej jak i eCommerce. 

Nowe stanowisko w strukturach organizacyjnych wynika wprost z realizowanej od początku 2023 strategii zarządzania portfolio medialnym Burda Media Polska, w tym polityką wydawniczą przez pryzmat marki i segmentu tematycznego w którym działa, a nie poszczególnych kanałów dotarcia jakim jest print czy digital.

Aneta Wikariak jako Dyrektorka Segmentu Beauty & Fashion będzie odpowiadała za strategię wydawniczą i contentową marek ELLE, ELLE Decoration, Glamour, Wizaz.pl, Party.pl jak również obszar Content to Commerce. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
– Aneta Wikariak jest związana z Burda Media Polska (wcześniej Edipresse Polska) od blisko 20 lat. W tym czasie dała się poznać jako oddana produktom, niezwykle profesjonalna i zaangażowana ekspertka oraz liderka. Z jej głównych sukcesów można wymienić m.in. wykreowanie i wprowadzenie na polski rynek marki Party, która zrewolucjonizowała segment people i była uznany za debiut roku. Przez 7 lat zarządzała liderem internetowego segmentu beauty – portalem Wizaz.pl, a d 12 lat współtworzy największe wydarzenie na polskim rynku modowym – Fashion Night – powiedziała Agnieszka Wicher – Szczesna. 
– Aneta doskonale zna rynek wydawniczy jak również wspiera swoją wiedzą współpracę z partnerami biznesowymi, a także aktywnie uczestniczy w projektach międzynarodowych Burda International, które mają na celu przyspieszyć rozwój naszych marek w Polsce – dodaje Agnieszka Wicher-Szczesna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wraz wprowadzoną zmianą w segmencie Beauty & Fashion na stanowiska redaktorów/redaktorek naczelnych portali Wizaz.pl i Party.pl zostały uruchomione rekrutacje. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się