Piercing to coś więcej niż trend, a biżuteria ANIA KRUK to coś więcej niż tylko dodatek. To sposób na wyrażenie siebie i podkreślenie swojej autentyczności. Marka ANIA KRUK w nowej odsłonie kampanii #PIERCEYOURSELF pokazuje, że piercing jest częścią stylu, który można założyć wszędzie – do pracy, na wakacjach, na spotkania z przyjaciółmi i spacery z psem. Niezależnie od preferowanego stylu – minimalizm, czy bardziej wyraziste formy – ANIA KRUK stawia na piercing w codziennej stylizacji oraz wykorzystuje go do podkreślenia charakteru osoby, która go nosi.
#PIERCEYOURSELF to kampania, w której marka prezentuje piercing w niestereotypowej odsłonie. Poza prezentacją oferty kolczyków oraz nausznic ANIA KRUK stawia na codzienność i bycie sobą. Kampania obrazuje piercing poprzez różne postaci, charaktery i styl życia. Marka zaprosiła do kampanii również swoich obserwujących z Instagrama, pracowników oraz przypadkowe osoby spotkane na mieście – ich udział pokazuje, że każdy może rozumieć i nosić piercing tak, jak chce. Nie zabrakło też osób, które nie mają przekłuć, a swój styl podkreślają dzięki nausznicom i uniwersalnym kolczykom. Marka wychodzi również naprzeciw trudnościom, z jakimi wiąże się wymiana kolczyka piercingowego i wprowadza nową usługę w Butikach ANIA KRUK. W wybranych sklepach stacjonarnych doradcy wymienią zainteresowanym ich stylizacje ucha!*
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
ANIA KRUK wierzy, że każdy powinien mieć przestrzeń do bycia autentycznym – bez podążania za trendami, robieniem czegoś na pokaz lub wbrew swoim odczuciom i zasadom. Dlatego tym, co jest najbardziej cool to to, że czy z piercingiem, czy bez, czy w stylu minimal, czy maxi – biżuterię można stylizować po swojemu!
*#PIERCEYOURSELF – kampania realizowana jest we wszystkich kanałach własnych marki oraz Butikach w całej Polsce.
Zdjęcia: mat. pras.