Anna Ledwoń-Blacha zaczęła od studiowania… matematyki stosowanej. I nie zakładała pracy w marketingu. Jednak jako studentka szukająca możliwości dorobienia sobie – natrafiła na ofertę pracy w social media marketingu. Branża ta na tyle jej się spodobała, że działa w niej od 10 lat. Obecnie prowadzi własną agencję – More Bananas, szkoli w IAB Polska i tworzy eventy branżowe.
Zobacz również
Choć Anna jest mocno związana z social mediami, to jednak nie przyzwyczaja się do platform, bo jak twierdzi – te szybko się zmieniają, a w ich miejsce pojawiają się nowe. Choć często słychać głosy, że rynek jest przesycony mediami społecznościowymi, to jak podkreśla CEO More Bananas – już 10 lat temu platform było od groma.
– Za bardzo położyliśmy nacisk i zaufanie do platform social media. Potraktowaliśmy ich jako partnerów biznesowych, z którymi podpisaliśmy umowę i są oni po to, aby nam pomagać. Nie do końca tak jest – nie mamy relacji biznesowych z przedstawicielami Facebooka ani tym bardziej Markiem Zuckerbergiem. To monopolista – firma nastawiona na to, aby zarabiać, a nie nam pomagać. Nie mam podejścia, że jakiekolwiek medium społecznościowe jest remedium na moje marketingowe bolączki. Ów remedium jest dobra strategia marketingowa – mówi Anna Ledwoń-Blacha.
Z Anną w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy o zmianach, jakie zachodzą w social mediach, More Bananas, budowaniu marki osobistej, jej relacji z IAB Polska oraz o CRASH Mondays. Przesłuchaj nasz najnowszy odcinek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Franciszek Georgiew to CEO Tigers – agencji digitalowej, która RDR odnotowuje agresywny wzrost i zatrudnia obecnie ok. 60 osób. Franciszek opowiada, jak z social mediowego freelancera przerodził się w pełnoprawnego przedsiębiorcę, jak wygląda kultura organizacyjna Tigers i o ekspansji agencji;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Karina Hertel to partnerka w BrandLift Customer Advocacy – firmie specjalizującej się w influencer marketingu. Karina wskazuje, jak zmieniał się influencer marketing, dlaczego należy mierzyć tzw. współczynnik wpływu i w których obszarach w szczególności przydają się influencerzy;
-
Jakub Prószyński to social media lead w Agencji Monday. Rozpoznawalność w branży przyniósł mu blog Pijaru Koksu, a także… komercjalizacja ślubu. Dziś Jakub współpracuje z największymi markami na rynku.