Włocławska spółka zaangażowała się w sponsoring podnoszenia ciężarów w marcu 2014 roku. Kontynuacja współpracy z Polskim Związkiem Podnoszenia Ciężarów pozwoli na dalsze wykorzystanie potencjału marketingowego tej dyscypliny przez ANWIL – jednego z liderów rynku tzw. „ciężkiej chemii”.
– Zaangażowanie w sponsoring polskich ciężarowców na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy przyniosło ANWIL wymierne efekty wizerunkowe. Jednocześnie widzimy duży potencjał dla dalszej współpracy stąd nasza decyzja o pozostaniu sponsorem generalnym Polskiego Związku Podnoszenia Ciężarów. – powiedział Paweł Wochowski, dyrektor ds. komunikacji i marketingu w ANWIL
Zobacz również
– Wsparcie ANWIL, jakie w dalszym ciągu będziemy otrzymywać, pozwoli nam skoncentrować się na przygotowaniach do zawodów rangi mistrzowskiej, w tym także do Igrzysk Olimpijskich. Mam nadzieję, że nasz występ będzie powodem do dumy zarówno dla naszych kibiców, jak i sponsora. – podkreślił Szymon Kołecki, prezes PZPC.
W kwietniu br. reprezentacja biało-czerwonych w podnoszeniu ciężarów weźmie udział w Mistrzostwa Świata Juniorów do lat 17 w Limie oraz Mistrzostwach Europy Seniorów Tbilisi. Dziś rozpocznie się rywalizacja o miejsca medalowe wśród najmłodszych reprezentantów. Z kolei od 11 kwietnia br. o najwyższe trofea będą walczyć seniorzy. W tym roku w mistrzostwach Europy Polska wystąpi w pełnym – siedmio- (panie) i ośmioosobowym (mężczyźni) składzie. Do walki kibice będą mogli zagrzewać dobrze znanych reprezentantów Polski, m.in. Bartłomieja Bonka, Daniela Dołęgę, Arkadiusza Michalskiego czy Łukasza Grelę. Wśród kobiet w walce o medale zobaczymy m.in. Wioletę Jastrzębską, Joannę Łochowską oraz Aleksandrę Klejnowską – Krzywańską.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing