Reebok Pop Up Store 2016 to wydarzenie zorganizowane przez markę Reebok w centrum Warszawy (Złote Tarasy), podczas którego przez ponad dwa miesiące można podejmować wyzwania fitnessowe i brać udział w bezpłatnych treningach pod okiem najlepszych trenerów. Uczestnicy wybierają między Les Mills, CrossFit, Fire Workout czy Strala Yoga. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć tutaj.
Przy każdym zakupie w strefie Pop Up Store 2016 lub podczas każdej z aktywności wyświetlane są qr kody. Po ich zeskanowaniu aplikacja zlicza punkty. Aktywności zostały podzielone na kilka kategorii: ZAKUPY (w zależności od wysokości paragonu: 100, 300, 500 pkt.), CHALLENGE (10 pkt), EVENT (100 pkt.), TREINING (50 pkt). W czterech edycjach do wygrania jest w sumie 80 atrakcyjnych nagród, m.in. gry UFC 2 na PS4 lub Xboxa, pakiety na Spartan Race czy też prywatne treningi z Karoliną Erdman i Łukaszem Malinowskim.
Zobacz również
Aplikacja jest dostępna w systemie Android 4.0.3 i nowszych oraz iOS 7.0 i nowszych. Za pomysł oraz wdrożenie aplikacji odpowiada Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.