Aplikacja dla Reeboka od Lemon Sky J. Walter Thompson

Lemon Sky J. Walter Thompson stworzyła aplikację dla Reeboka, dzięki której użytkownicy zbierają punkty za aktywności podczas Reebok Pop Up Store 2016 w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2016-06-27

Reebok Pop Up Store 2016 to wydarzenie zorganizowane przez markę Reebok w centrum Warszawy (Złote Tarasy), podczas którego przez ponad dwa miesiące można podejmować wyzwania fitnessowe i brać udział w bezpłatnych treningach pod okiem najlepszych trenerów. Uczestnicy wybierają między Les Mills, CrossFit, Fire Workout czy Strala Yoga. Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć tutaj.

Przy każdym zakupie w strefie Pop Up Store 2016 lub podczas każdej z aktywności wyświetlane są qr kody. Po ich zeskanowaniu aplikacja zlicza punkty. Aktywności zostały podzielone na kilka kategorii: ZAKUPY (w zależności od wysokości paragonu: 100, 300, 500 pkt.), CHALLENGE (10 pkt), EVENT (100 pkt.), TREINING (50 pkt). W czterech edycjach do wygrania jest w sumie 80 atrakcyjnych nagród, m.in. gry UFC 2 na PS4 lub Xboxa, pakiety na Spartan Race czy też prywatne treningi z Karoliną Erdman i Łukaszem Malinowskim.

Aplikacja jest dostępna w systemie Android 4.0.3 i nowszych oraz iOS 7.0 i nowszych. Za pomysł oraz wdrożenie aplikacji odpowiada Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj