fot. Materiały prasowe Big Picture
W efekcie ERLI zajęła 2. miejsce wśród najpopularniejszych aplikacji zakupowych w sklepie Google Play 1, wyprzedzając między innymi takie aplikacje jak Allegro, Aliexpress czy InPost. Co więcej – znalazła się też na
Zobacz również
trzecim miejscu najpopularniejszych aplikacji w Polsce, przed takimi markami jak WhatsApp czy TikTok. To efekt wysokiej funkcjonalności, ale przede wszystkich świetnych cen oraz korzyści, jakie platforma ERLI przygotowała dla
kupujących w aplikacji. Po niespełna 4 miesiącach funkcjonowania już 2 z 5 transakcji na ERLI realizowane są właśnie przez aplikację. Jak zapewnia marka to dopiero początek i rozwija nowe narzędzie, aby dostarczyć kupującym jeszcze lepsze i najkorzystniejsze cenowo doświadczenia z zakupów w internecie.
Platformę ERLI charakteryzuje unikalny model biznesowy, który od początku zakładał ścisłą współpracę oraz promowanie ofert sprzedawców, dzięki czemu mogą oni oferować niższe ceny swoich produktów klientom. Ta strategia skutkuje imponującymi wynikami – wysoką dynamiką sprzedaży oraz rosnącą popularnością wśród kupujących. Po blisko 4 miesiącach od wdrożenia aplikacji na rynek, liczba instalacji przekroczyła 420 tys. i ma już prawe 350 tys. zarejestrowanych użytkowników.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
ERLI wyprzedza apki TikTok i WhatsApp Aplikacja mobilna ERLI to jeden z kluczowych kroków w rozwoju platformy i realizacji planu zbudowania pozycji drugiego pod względem wielkości marketplace’u w Polsce. Jak pokazuje najnowszy raport Gemius o branży e-commerce, Polacy spędzają w aplikacjach mobilnych 55% swojego czasu online – aplikacja ERLI odpowieda zatem na ich potrzeby i przyzwyczajenia. Dziś aplikacja plasuje się na trzecim miejscu najpopularniejszych aplikacji w Polsce, przed takimi markami jak WhatsApp czy TikTok. W aplikacji i na stronie ERLI.pl znajduje się ponad 17 milionów ofert od ponad 21 tysięcy zarejestrowanych sprzedawców.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co więcej, użytkownicy apki mogą korzystać m.in. z jeszcze niższych cen niż na stronie internetowej, darmowej dostawy do zakupów powyżej 79 zł oraz kuponu rabatowego na start o wartości 50 zł do wykorzystania na kolejne zakupy. Jak pokazują statystyki platformy, już 40% sprzedaży realizowane jest właśnie przez aplikację.
Udostępnienie aplikacji mobilnej kupującym było kluczowym punktem strategii rozwijania oferty sprzedaży w kanałach zdalnych – mówi Katarzyna Kierach z ERLI. – Od blisko czterech miesięcy, gdy nasza aplikacja jest w pełni dostępna dla kupujących, grono jej użytkowników dynamicznie się powiększa. Wskazuje na to choćby nasza wysoka pozycja w sklepie Google Play. Kupujący doceniają zarówno komfort i łatwość kupowania w aplikacji, ale przede wszystkich świetne oferty cenowe i dodatkowe korzyści dla użytkowników.
Odzwierciedlają to także wysokie oceny użytkowników w sklepach Google Play (4,8/5) oraz App Store (4,8/5).
ERLI cały czas intensywnie pracuje nad tym, aby z początkiem nowego roku udostępnić użytkownikom kolejne funkcjonalności w apce. Obecnie, do 3 grudnia, fani najtańszych zakupów mogą skorzystać ze specjalnej sekcji „Black Weeks”, w której znajdą najlepsze oferty dostępne w limitowanm wolumenie i określonym czasie.