Klienci marki mogą teraz dokonać zakupu również poprzez aplikację mobilną. Zarówno aplikacja, jak i system e-commerce stworzone zostały we współpracy z firmą i-systems.
Wiele możliwości logowania
Aplikacja mobilna, zgodna z całą identyfikacją wizualną marki R-GOL.com, stworzona została dla dwóch systemów operacyjnych, iOS oraz Android. Rozwiązanie można już bezpłatnie pobrać poprzez Google Play i App Store. W zależności od preferencji użytkownika, do aplikacji można zalogować się na cztery sposoby: tradycyjnie, wpisując login i hasło, poprzez profil Facebook lub konto Google, a także za pomocą odcisku palca.
Zobacz również
Aplikacja mobilna zintegrowana z systemem sprzedażowym
Nowy kanał sprzedaży R-GOL.com, jest w pełni zintegrowany z systemem e-commerce. Dzięki temu, firma nie musi się obawiać o aktualność danych. Wszystkie informacje dotyczące dostępności produktów, czy obowiązujących cen, w czasie rzeczywistym pobierane są z systemu sprzedażowego.
Sprawne znalezienie produktu
Użytkownicy nowej aplikacji mobilnej R-GOL.com z łatwością znajdą interesujący ich produkt, ponieważ rozwiązanie wyposażone zostało w dokładnie takie same filtry, jak w sklepie online marki. Ciekawym filtrem jest możliwość wybrania produktów, które aktualnie znajdują się w konkretnym sklepie stacjonarnym R-GOL.com Dzięki temu rozwiązaniu, marka zapewnia wielokanałowe podejście do sprzedaży. Inną funkcjonalnością wzmacniającą spójność online i offline jest skaner kodów kreskowych.
Stały kontakt z klientem dzięki push notyfikacjom
Dedykowana aplikacja mobilna umożliwia także przesyłanie powiadomień push. Administrator, z poziomu systemu e-commerce sam tworzy treść push notyfikacji i wybiera grupę odbiorców, do której wiadomość ma zostać wysłana. Rozwiązanie, z jednej strony pozwala na przesłanie spersonalizowanej treści do określonej grupy np. o zmianie statusu zamówienia, z drugiej – jest efektywnym sposobem na przekazanie informacji o promocji, czy dodatkowym rabacie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dla firmy R-GOL.com istotny jest stały kontakt z klientem w wielu kanałach sprzedaży. Marka zdecydowała się na systemy e-commerce oparte na dedykowanym oprogramowaniu firmy i-systems. Stworzona aplikacja mobilna wykonana została również przez tę firmę. Pełna integracja aplikacji mobilnej z systemem e-commerce oraz połączenie ze sprzedażą stacjonarną to nowoczesny i odpowiadający na oczekiwania klientów model sprzedaży. W ramach dalszego rozwoju strategii omnichannel, planowany jest dalszy rozwój aplikacji mobilnej, np. uwzględniający połączenie z beaconami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za stworzenie systemu e-commerce oraz aplikację mobilną marki R-GOL.com odpowiada i-systems. Firma i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie e-commerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 90-osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak Vistula, Wólczanka, W.KRUK, FASHION HOUSE Group, 5.10.15., Big Star, Golden Rose, Hendi, SCA, Monnari, KARE Design, New Balance Poland, R-GOL, RunColors, czy SFMeble. Firma dwukrotnie znalazła się w rankingu Deloitte Technology Fast 500, jako jedna z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie. Pojawiła się również w rankingu FT1000, organizowanym przez Financial Times i Statista.