Aplikacja You-R-You dla Pernod Ricard Polska od Redmobile

Agencja marketingu mobilnego i social media – Redmobile, przygotowała dla Pernod Ricard Polska aplikację ankietową na iPady – You-R-You. Aplikacja jest częścią programu konsumenckiego, przygotowanego m.in. dla marek Wyborowa, Ballantine’s, Absolut, Luksusowa, Chivas czy Malibu.
O autorze
0 min czytania 2012-10-16

Rozwiązanie zrealizowane przez Redmobile pozwala animatorom imprez, którzy zbierają informacje o konsumentach, zastąpić papierowe ankiety profesjonalnym systemem do kolekcjonowania danych. W projekcie dla Pernod Ricard Polska Redmobile odpowiada dodatkowo za przygotowanie ankiety również na stronę www oraz w formie aplikacji na Facebooka.

 – Redmobile poszukuje dla swoich Klientów rozwiązań, które w mobilny sposób adresują cele, przed jakimi stoją marki – mówi Borys Wróbel, założyciel agencji. – Razem z Klientem wierzymy w technologie mobilne oraz w to, że projekt You-R-You to początek dłuższej współpracy.

Aplikacja You-R-You to kolejny projekt agencji Redmobile przygotowany dla Pernod Ricard. Wcześniej agencja zrealizowała dla firmy projekt wykorzystujący QR kody stosowane do pobierania aplikacji Drinkspiration.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj