Zgodnie z ogłoszeniem Apple, kandydat powinien mieć „duże doświadczenie w prowadzeniu eksperymentów produktowych oraz w optymalizacji kampanii mobilnych z wykorzystaniem pomiarów i atrybucji”. Firma poszukuje osób, które mogą pochwalić się m.in. 8-letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami.
Głównym obowiązkiem nowego pracownika będzie stworzenie platformy DSP, która umożliwi reklamodawcom prezentowanie produktów i usług poprzez umieszczanie reklam w usługach Apple.
Zobacz również
Czy jesteś gotowy, aby zmienić sposób działania reklamy cyfrowej w świecie zorientowanym na prywatność? Dołącz do naszego zespołu, aby stworzyć nowe doświadczenia reklamowe dla klientów Apple na całym świecie – zachęca firma w swoim ogłoszeniu.
DSP (ang. demand-side platform) to oprogramowanie pozwalające reklamodawcom na zautomatyzowany zakup powierzchni reklamowych w systemie aukcyjnym. System w czasie rzeczywistym analizuje reklamy biorące udział w aukcji i wyświetla te, za które zaoferowano najwyższą cenę.
Wkroczenie Apple do obszaru programmatic umożliwi firmie kierowanie swoich reklam do grupy docelowej z większą precyzją. Firma, która mocno podkreśla swoje zaangażowanie w ochronę danych użytkowników, ma szanse zyskać większą kontrolę nad prowadzonymi kampaniami reklamowymi oraz nad tym, jak i gdzie są wykorzystywane dane, zapobiegając ich udostępnianiu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od niedawna Apple wprowadza więcej reklam w App Store, umożliwiając umieszczanie ich nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także m.in. w zakładce Today oraz na stronach produktów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing