To jedno z nielicznych takich wydarzenie dedykowanych branży kreatywnej, zestawiające warsztat, wiedzę i inspiracje. Podczas dwóch dni festiwalu, cenieni praktycy z branży grafiki komputerowej, fotografii, liternictwa, druku i mody podzielą się swoim doświadczeniem ze stawiającymi pierwsze kroki projektantami oraz grafikami.
Czy kreatywność jest ważna w biznesie?
To pytanie warto zadać sobie podczas otwierania i rozwijania własnej firmy. Kreatywność podczas rozwiązywania wielu problemów jest wielkim plusem, mile widziana jest także podczas poszukiwania pomysłu na pierwszą działalność gospodarczą. Projektanci inspirują się, doszukują się coraz nowszych rozwiązań przy tworzeniu nowej identyfikacji wizualnej firmy, poszukiwania odpowiedniego kadru podczas sesji fotograficznej, a nawet przy tworzeniu wizualizacji nowego budynku lub przedmiotu.
Zobacz również
Art Business Festival z pewnością zainspiruje Cię do nowych przemyśleń. Będziesz mógł zadać pytanie i podyskutować z doświadczonymi prelegentami, którzy pomogą rozwiać wątpliwości w zakresie twoich projektów. Będziemy gościć wielu doświadczonych osób z branży kreatywnej, mi.in Michała Jarocińskiego, uznanego w świecie typograficznym projektanta fontów i pomysłodawcę domu typograficznego „Capitalics: Typo Foundry”. Naszym prelegentem będzie również Adrian Kuchta, który opowie o materiałach ozdobnych, które mogą zostać użyte w identyfikacji wizualnej firmy. Powyżej wymienione osoby to tylko jedni z wielu, których będziecie mogli spotkać podczas festiwalu.
Główne działy i aspektach projektowania, których dotyczy wydarzenie to:
- Fotografia
- Moda
- Grafika komputerowa
- Liternictwo i druk
- Marketing i prawo
Dla fanów nauki w praktyce zaplanowane są warsztaty, podczas których będzie można zaprojektować logoTYPE, czy wydrukować swój własny plakat.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Będąc szefem, osobą z działu marketingu, a także freelancerem, czy studentem, warto być świadomym projektantem i podejmować rozsądne decyzje w tym zakresie. W związku z tym, organizatorzy chcą poruszyć zagadnienia prawne z branży kreatywnej, które warto podkreślać na każdym kroku. Prelekcję nt. technik sprzedażowych poprowadzi Dorota Dwernicka, natomiast o negocjacjach z klientem opowie Alex Barszczewski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing