Artegence jest odpowiedzialna za opracowanie strategii i kreację kampanii reklamowych, w tym przygotowywanie materiałów do telewizji, radia, punktów sprzedaży (POS) oraz mediów cyfrowych. Agencja zajmie się także projektowaniem i optymalizacją ścieżek customer journey, zarządzaniem stronami internetowymi oraz wsparciem stacji dealerskich w realizacji lokalnych działań marketingowych.
Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę stron i aplikacji online marki, takich jak brand portal, landing pages, konfigurator i lead management. W ramach tego zadania będzie się także zajmować aktualizacją treści, analizą danych, rozwojem i optymalizacją tych elementów. Jednocześnie zadba o obszary user experience i marketing automation.
Zobacz również
– Wybór Artegence w procesie przetargowym wynika z ich mocnych kompetencji w obszarze digital, innowacyjnych pomysłów i szerokiego doświadczenia, które idealnie wpisują się w potrzeby marki Volkswagen Samochody Dostawcze. Wierzymy, że wspólnie osiągniemy znakomite rezultaty – komentuje Magda Piekarczyk-Olszak, kierownik komunikacji marketingowej i PR Volkswagen Samochody Dostawcze.
Siła zespołu Artegence
Za współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze odpowiada doświadczony zespół, którego członkowie przez ponad 5 lat skutecznie prowadzili markę Volkswagen. Katarzyna Kaczanowska, group account director oraz Michał Wolski, który niedawno awansował na stanowisko Account Director, są kluczowymi osobami w realizacji projektu. Natomiast Łukasz Worobiej, pełniący funkcję head of strategy, oraz Piotr Kacprzak, creative group head, skupią się na obszarze strategii i kreacji.
– Dziękujemy za zaufanie, jakim ponownie obdarzył nas Volkswagen. Jestem przekonany, że w tak silnym zespole doświadczonych ekspertów, nasza praca będzie jak niezawodny silnik elektryczny – nowoczesny, efektywny i napędzający markę w kierunku przyszłości – dodaje Łukasz Szmel, new business director/co-managing director w Artegence.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing