Z firmą Provident Artur Zabielski jest związany od 2015 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu produktami finansowymi, zdobyte m.in. w Banku Zachodnim WBK S.A., Kredyt Banku i Getin Banku. Zabielski odpowiadał także za programy lojalnościowe, mające na celu zwiększenie rentowności i lojalności klientów – zarządzał m.in. największym polskim programem lojalnościowym Payback w Banku Zachodnim WBK. Niejednokrotnie realizował się jako skuteczny menedżer i lider – w latach 2018-2019 tymczasowo pełniąc obowiązki Dyrektora Marketingu. Od tamtej pory aktywnie uczestniczył w pracach Zarządu.
Jako Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych, Artur Zabielski z sukcesem wdrożył kartę Provi Smart, która jest kluczowym elementem oferty produktowej Provident Polska.
Zobacz również
Co istotne, Departament Kart Płatniczych, zarządzany do tej pory przez Artura Zabielskiego, zostaje włączony do struktury Pionu Marketingu, stając się jego integralną częścią.
– Współczesne otoczenie rynkowe zmienia się niezwykle dynamicznie, a wraz z nim ewoluują także oczekiwania naszych klientów. Chcę, abyśmy stali na czele tych zmian i byli w stanie dostosować strategie marketingowe do potrzeb naszych klientów na każdym etapie ich życia finansowego – mówi Artur Zabielski.
– Provident Polska to lider w swojej branży, a moim celem jest wykorzystać zdobyte do tej pory doświadczenie w zakresie rozwoju produktu, badań oraz komunikacji marketingowej, aby dodatkowo umocnić pozycję firmy na rynku – m.in. wdrażając najwyższej jakości nowe produkty i usługi, które – tak jak karta Provi Smart – będą odpowiadać na rosnące wymagania klientów – dodaje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Artur Zabielski na nowym stanowisku zastąpił Katarzynę Szerling, która funkcję Dyrektora Marketingu pełniła od 2015 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Jakub Komorowski pokieruje Warsaw Center of Excellence w Wavemaker
Jakub Komorowski kieruje Warsaw Center of Excellence, dywizją do obsługi międzynarodowych klientów, uruchomioną właśnie w ramach Wavemaker, agencji mediowej GroupM.