Fachowcy są obecni na rynku od kiedy pojawił się popyt na usługi remontowe czy budowlane. Wraz z upływem czasu, ta grupa zawodowa zaczęła zdobywać coraz większe uznanie społeczne. Opinia wykonawcy stała się i jest do dziś, ważnym głosem przy podejmowaniu kluczowych decyzji podczas konkretnych realizacji.
Mimo wszystko, wokół branży budowlanej narosło wiele krzywdzących stereotypów, które bardzo często mają niewiele wspólnego z prawdą. Teraz z tym problemem postanowiła walczyć marka Atlas, która od 2008 roku realizuje wiele programów wspierających pracę fachowców. Firma zainicjowała bowiem kampanię społeczną, której celem jest budowanie świadomości na temat codziennej pracy wykonawców budowlanych i „odczarowanie” stereotypów związanych z branżą.
Zobacz również
W ramach inicjatywy powstał poruszający spot, który pokazuje kulisy pracy fachowców, problemy z jakimi się zmagają itp. Jest to historia ciężkiej pracy i ludzi – silnych, niezawodnych – którzy ją wykonują i których codzienność zawarta została w 3 minutach filmu.
Spot szybko zdobył uznanie wśród internautów – w momencie publikacji tego artykułu wideo obejrzało już ponad 3 mln osób.
Wraz z premierą filmu, w którym udział wzięli współpracujący z firmą Atlas fachowcy, uruchomione zostały także inne narzędzia – m.in. kampania online, której celem jest szeroka komunikacja roli fachowca. Dla wykonawców powstała również specjalna linia produktów do pielęgnacji pod nazwą „Niezbędnik Fachowca” – stanowiąca pomoc w codziennej pracy.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Kierowcą tira nie zostajesz jak masz skończoną astronomię na UJ-ocie”, „Czy ktoś o zdrowych zmysłach idzie na kierowcę? Kto zostaje kierowcą?”, „praca dla przygłupów”– firma spedycyjna Adar w swojej kampanii z 2018 roku zwracała uwagę na falę krytyki i hejtu, jaka dotyka kierowców tirów oraz ich rodziny.