Uwadze konsumenta i pomiarowi efektywności przekazów reklamowych online poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Rafała Szafrańca, business & communication partnera OMD udział wzięli: Anna Charytoniuk, digital lead, Sanofi, Katarzyna Kabiesz, head of insights, CEE Teads, Maria Kuc-Jędrzejewska, senior media manager CE Kenvue, oraz Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL.
Wyjątkowe grono ekspertów z zakresu digital marketingu dyskutowało o tym, jak odpowiedzieć na wyzwania związane z deficytem uwagi i przebodźcowaniem odbiorców. Ich zdaniem, stosowany dotychczas w pomiarach efektywności kampanii online wskaźnik widoczności (viewability) nie jest już wystarczający. Nowe metodologie mierzenia efektywności reklam cyfrowych pozwalają bowiem skuteczniej zaplanować media i zoptymalizować cyfrowe przekazy reklamowe pod kątem atencji.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Co zatem decyduje o poziomie uwagi konsumenta i jak ją skutecznie mierzyć? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znaleźć można w najnowszym odcinku panelu IAA POWER HOUR.
Zapraszamy do obejrzenia i poznania różnych opinii ekspertów na temat efektywności reklamy cyfrowej.
IAA POWER HOUR to nowy format branżowej dyskusji, proponowany przez IAA Polska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing