W ramach promocji linii butów do gry w piłkę nożną Nike Phantom marka Nike przygotowała kampanię #AwakenThePhantom z udziałem plejady gwiazd sportu i muzyki. W spocie wystąpili: Philippe Coutinho, Mal Pugh, Kevin De Bruyne, Neymar Jr, Ronaldinho, Pirlo, Gattuso, Wizkid, Tiwa Savage, Legendury Beatz, Legendury Beatz Mutay, Xavi Simons & Aubameyang.
PS
Zobacz również
Nike jest odpowiedzialne za stworzenie wprowadzonych w tym roku nowych strojów Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ich premierze towarzyszyła sesja zdjęciowa, która wywołała wiele negatywnych komentarzy: Nike stworzyło sesję zdjęciową strojów Reprezentacji uderzającą w polskie stereotypy.
PS2
Z okazji dwudziestolecia współpracy Nike z FC Barceloną, marki stworzyły spot, który wyraża uznanie dla zdolności zespołu oraz Katalończyków w całej Barcelonie: Nike celebruje 20-letnią współpracę z klubem FC Barcelona. Z tej okazji powstał spot, w którym zobaczymy klubowe gwiazdy i najwierniejszych fanów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS3
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W celu promocji jednego ze swoich modeli butów „Epic React”, Nike stworzyło platformę, która pozwalało konsumentom testować buty za pomocą specjalnej gry wideo: Nike stworzyło interaktywne doświadczenie, przypominające grę Mario, dzięki któremu testujesz obuwie i dbasz o kondycję.
PS4
Do jednej ze swoich kampanii adidas zaprosiło mnóstwo gwiazd, m.in. Lionela Messiego, Davida Beckhama, Pharrella Williamsa, Damiana Lillarda, Lindsey Horan czy Karliego Klossa, które w spocie „Here to create” debatowały o związkach mody ze sportem i kulturą: adidas angażuje znanych z różnych branż, by debatować o połączeniu sportu z kulturą, muzyką i sztuką. W spocie m.in.: Messi, Lillard, Kris Bryant i David Beckham.