Awans Dominiki Wieczorek na stanowisko Head of Business Development w SalesTube

Z początkiem marca Dominika Wieczorek awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of Business Development w agencji SalesTube, należącej do Group One. Do tej pory pracowała w spółce jako Affiliate Manager.
O autorze
1 min czytania 2018-03-19

Dominika Wieczorek pierwsze szlaki zawodowe przecierała jako Planner w firmie Groupon, gdzie zajmowała się planowaniem ofert i maksymalizacją wyniku finansowego regionu północnej Polski. Kolejne 5-lat doświadczenia zdobywała w Firmie OMD Media Direction, gdzie na stanowisku Plannera odpowiadała za kampanie online dla takich klientów jak Polkomtel, Sony Computer Entertainment czy Citroen. Dominika jest absolwentką SGH na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne.

Z SalesTube (spółką należącą do Group One) jest związana od września 2015 roku. Do tej pory jako Affiliate Manager odpowiadała za działania performance i koordynowała prace zespołu prowadzącego kampanie afiliacyjne dla większości klientów spółki m.in. Idea Bank, Axa, Castorama oraz Netia. Od marca awansowała na stanowisko Head of Business Development.

Ten awans to przypieczętowanie ostatniego półrocza, podczas którego Dominika i jej zespół z sukcesem optymalizowali działania performance dla naszych Klientów, a także pozyskiwali nowe budżety. Jako Head of Business Development Dominika będzie łączyła rozwój biznesu z naciskiem na e-commerce oraz zarządzanie zespołem performance w sieci afiliacyjnej SalesTube. Szeroka wiedza w zakresie digital marketingu, partnerskie relacje z Klientami oraz bardzo wysoko oceniane przez zespół umiejętności managerskie Dominiki, są tym, co dla mnie definiuje idealnego szefa zespołu – powiedziała Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj