Kacper jest związany z agencją od 4 lat, z czego przez ostatnie dwa lata zarządzał działem strategii, w którym na nowo zorganizował struktury, podniósł efektywność i rozwinął kompetencje w zakresie strategicznej obsługi klienta, badań i analiz oraz integracji rozwiązań z różnych obszarów aktywności marketingowej. W marketingu Kacper pracuje od ponad 9 lat, z czego przez zdecydowaną większość czasu odpowiadał za doradztwo marketingowe i planowanie strategiczne.
Specjalizuje się w marketingu handlowym oraz obsłudze podmiotów z branży motoryzacyjnej. W swojej karierze obsługiwał takie sieci jak: Dino Mila, POLOmarket, Chata Polska, Martes, Duży Ben, Hebe, Eurocash Cash&Carry, Lewiatan czy ABC oraz takie marki jak: NIVEA, Volkswagen Samochody Dostawcze, Master Lease, Rentis, Kompania Piwowarska, Lajkonik czy Altax.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Nowe obowiązki związane z zarządzaniem agencją Kacper będzie łączył z zarządzaniem działem strategii.
– Chcemy, aby wyróżnikiem naszej agencji była silna strategia, której obecność klient dostrzeże w każdej, nawet najmniejszej, realizacji. Nowa struktura organizacyjna jest przejawem tych ambicji – mówi Kacper Skocki.
Awans Kacpra to naturalny kierunek rozwoju wewnętrznych awansów V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION &PEOPLE.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing