Anna Koszur współpracuje z Grupą S/F od 2016 r. Początkowo jako strateżka, a od 2018 już w zarządzie jako deputy managing director, a następnie managing director Scholz & Friends Warszawa. Od momentu wdrożenia planu sukcesji angażuje się także w działania na rzecz całej Grupy, w skład której wchodzą marki: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content marketing), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (experience marketing online & offline).
Wraz z promocją Anny Koszur nowe funkcje obejmują kluczowi managerowie Grupy S/F. Piotr Hassine, dyr. zarządzający The Digitals i Booost pełnić będzie rolę chief growth officera Grupy S/F odpowiedzialnego za rozwój biznesu. Scentralizowane zostały także role w kreacji z Józkiem Dutkiewiczem jako chief creative officerem, Marcinem Mroczkiem jako creative directorem i Bartkiem Kojem jako head of content & design.
Zobacz również
– W tym roku mija 10 lat odkąd z Józkiem Dutkiewiczem przejęliśmy zarządzanie butikową, 20-osobową agencją Scholz & Friends Warszawa. Dziś to nowoczesna, multidyscyplinarna i zintegrowana struktura Grupy S/F. Systematycznie dołączali do nas Ania, Piotrek, Bartek a ostatnio Marcin. To oni są współautorami tego sukcesu, a dziś grupą przyjaciół, fantastycznych managerów łączących różne kompetencje, ze wspaniałą liderką na czele. Jestem bardzo dumny, że to właśnie Ania przejmuje kierownicę CEO Grupy S/F. Nie robimy rewolucji, zarówno dla naszych klientów jaki i pracowników to gwarancja kontynuacji dotychczasowej linii strategicznej, która zapewniła nam uznanie, nagrody i dynamiczny rozwój. Sukcesja ma dla nas imię niezwykle inteligentnej, wrażliwej i wspaniałej kobiety – mówi Marcin Jeziorski, wiceprezes i CCO Mediacap SA.
Anna Koszur posiada wieloletnie doświadczenie strategiczne, doradcze i managerskie. Była m.in. członkiem zarządu DDB Warszawa i BNA oraz stworzyła i prowadziła agencję doradztwa marketingowego CPC (Corporate Profiles Consulting). Była członkiem rady programowej Szkoły Strategii Marki i wielokrotną jurorką Effie. Ma na koncie szerokie spektrum projektów dla najbardziej rozpoznawalnych marek zarówno na poziomie lokalnym jak i globalnym.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce