TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Awanse w 24/7Communication

24/7Communication rozwija kompetencje. W ramach poszczególnych działów agencji osiem osób otrzymało awans. Największe zmiany nastąpiły w obszarze Client Service, na nowych stanowiskach również osoby z działu social media oraz z 24/7 Studio.
O autorze
1 min czytania 2019-06-10

Magdalena Klejment, związana z agencją od ponad 5 lat, objęła stanowisko senior account managera. Aktualnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR. 

Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn, która awansowała na stanowisko account managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, Employer Brandingu i CSR. 

Karolina Partyka na nowym stanowisku account managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.

Katarzyna Czajkowska objęła funkcję junior account managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę wieloletniego Klienta Agencji – McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR. Dla McDonald’s Polska organizowała m.in. długofalowe programy dla pracowników – „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aleksandra Jasińska związana jest z agencją od 3 lat. Jako junior account manager realizuje  projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak i międzynarodowych firm. 

Karolina Papis, która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko account executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej, organizując kongresy dla największych stowarzyszeń naukowych na całym świecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 2 lat w agencji 24/7Communication prężnie działa 24/7studio, czyli dział zajmujący się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital.  W ramach tej struktury Rafał Śliwczyński, wielokrotnie nagradzany za swoje osiągnięcia artystyczne, objął stanowisko graphic designera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach działu social media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – Paid Media, w ramach której  Szymon Marczak objął stanowisko junior paid media specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.