Magdalena Klejment, związana z agencją od ponad 5 lat, objęła stanowisko senior account managera. Aktualnie kieruje zespołem, który obsługuje klientów m.in. z sektora consumer health, finanse, telecom czy travel. Jest odpowiedzialna za wdrażanie praktyki EB, strategii komunikacji zintegrowanej i rozwijanie działań digitalowych oraz CSR.
Do kadry managerskiej dołączyła Dorota Piejko-Foltyn, która awansowała na stanowisko account managera. Specjalizuje się w obszarze technologicznym, telecom oraz ICT. Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii z zakresu komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej, Employer Brandingu i CSR.
Zobacz również
Karolina Partyka na nowym stanowisku account managera jest odpowiedzialna za działania z zakresu komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Specjalizuje się w komunikacji branży retail i FMCG, w obszarach crisis management oraz współpracy z influencerami.
Katarzyna Czajkowska objęła funkcję junior account managera w zespole odpowiedzialnym za obsługę wieloletniego Klienta Agencji – McDonald’s Polska. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji brandowej, wewnętrznej, EB, a także CSR. Dla McDonald’s Polska organizowała m.in. długofalowe programy dla pracowników – „McCafé Barista Cup”, czy „Odkrywcy Jakości McDonald’s”.
Aleksandra Jasińska związana jest z agencją od 3 lat. Jako junior account manager realizuje projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, brandowej i influencer marketingu. Odpowiada również za organizację eventów i akcji specjalnych dla klientów. W 24/7 prowadziła projekty komunikacyjne zarówno dla rodzimych, jak i międzynarodowych firm.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Karolina Papis, która wspiera zespół w działaniach dla klientów z sektora energetycznego i ubezpieczeniowego, awansowała na stanowisko account executive. Odpowiada za realizację działań z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży eventowej, organizując kongresy dla największych stowarzyszeń naukowych na całym świecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 2 lat w agencji 24/7Communication prężnie działa 24/7studio, czyli dział zajmujący się kreacją contentu graficznego, produkcją foto/video oraz rozwiązaniami digital. W ramach tej struktury Rafał Śliwczyński, wielokrotnie nagradzany za swoje osiągnięcia artystyczne, objął stanowisko graphic designera.
W ramach działu social media utworzono nową ścieżkę specjalizacji – Paid Media, w ramach której Szymon Marczak objął stanowisko junior paid media specialist. Zadania w nowej roli obejmą planowanie oraz kompleksową realizację płatnych kampanii reklamowych w social media oraz wyszukiwarkach.