Media Impact wzmacnia kompetencje strategiczno-projektowe. Radosław Wierzbiński jako Head of Strategy & Sales Quality razem z zespołem będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii i analiz dla kluczowych klientów, szkolenia i warsztaty, jak i dbanie o jakość ofert do klientów. Wierzbiński pracował w Media Impact jako strateg od 2014 roku. Wcześniej doświadczenie w zakresie strategii i komunikacji zdobywał w Grupie Onet, jak i MRM Worldwide, gdzie był researcherem i następnie strategic plannerem. Pracował dla takich marek jak L’Oreal, Wedel, Mastercard czy Biedronka wykorzystując wiedzę zdobytą m.in. w Chartered Institute of Marketing i Szkole Strategii Marki SAR.
Do zadań powierzonych Ewie Schreiber należeć będzie z kolei przygotowanie ofert i koordynacja projektów wieloobszarowych i wielomediowych, począwszy od przygotowania założeń i mediaplanu, po ich implementację oraz nadzór nad przebiegiem projektu. Ewa Schreiber wcześniej w Media Impact pracowała jako Strategic Project Manager i Crossmedia Strategy Manager. Doświadczenie zdobywała także w Ringier Axel Springer Polska i Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, online i radio.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Oba działy wchodzą w skład Działu Projektów, na czele którego stoi Magdalena Milewska.
Każdego roku realizujemy kilkaset projektów wieloobszarowych lub wielomediowych. Nowa struktura wynika z potrzeby stworzenia jednego miejsca zarządzania wszystkimi zapytaniami na projekty niestandardowe. Wierzymy, że centralizacja kompetencji łączących wiedzę o mediach, produktach i narzędziach pozwoli na prawdziwą synergię, lepsze wykorzystanie działań natywnych czy video, a w konsekwencji najwyższą jakość obsługi dla Klienta – mówi Magdalena Milewska, Project Director w Media Impact.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing