– Magdalena i Anna od dawna udowadniają, że design to nie tylko proponowanie wizualnego języka dla kampanii i platform komunikacyjnych. Swoimi kompetencjami i wglądem we wszystkie aspekty projektów naszej Agencji podnoszą jakość usług, które świadczymy Klientom. To wielki przywilej pracować z tak utalentowanymi i zaangażowanymi Specjalistkami – mówi Piotr Długołęcki, creative studio director.
Anna Mazur w LiquidThread w dziale Creative Studio realizuje projekty graficzne od 3 lat, teraz awansowała na stanowisko creative designerki. Doświadczenie w obszarze grafiki zdobywała wcześniej w Polskim Radiu, a następnie w Follow Agency. Specjalizuje się projektowaniu komunikacji w digitalu, w jej portfolio znajdziemy prace dla takich marek jak Sephora, Innogy, Lorenz Bahlsen, czy Coca-Cola. Ania ukończyła grafikę ze specjalnością projektowanie graficzne na UMCS w Lublinie.
Zobacz również
Magdalena Sajpel, która awansowała w LiquidThread na stanowisko senior creative designerki, pracę w branży reklamowej zaczęła w 2014 roku w agencji K2 Internet. Następnie przez 3 lata pracowała w agencji Cut the Mustard, skąd w 2019 roku przeszła do LiquidThread. Współtworzone przez nią projekty zdobywały nagrody w konkursach branżowych. Wraz z zespołem LiquidThread otrzymała m.in. srebrne Effie w 2022 roku i wyróżnienie w Golden Arrow za kampanię Essity „TENA – Opiekunowie Opiekunom”, brązowe Effie w 2021 roku za działania dla Sprite, „Jest rok 2077. Pragnienie to przeszłość”.
Posiada szerokie portfolio zrealizowanych kreatywnych projektów dla takich marek jak: Kompania Piwowarska, JNT Group, Ikea, Carrefour, Volkswagen, PGE, Lorenz Bahlsen, Coca-Cola, Lisner, T-Mobile, Sephora, Semilac, Biedronka, H&M, Dawtona, Morliny, McCormick, PZU, Bank Millenium, Toyota Bank, PWC, Essity czy Janssen Pharmaceutica. Magda ma tytuł magistra sztuki, ukończyła grafikę o specjalności zaawansowane multimedia w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT pod auspicjami Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Projekt jej pracy magisterskiej wykorzystujący trójwymiarową rzeźbę architektoniczną został zaprezentowany na wystawie „UPGROWTH – najlepsze dyplomy WIT 2018/2019” w warszawskiej Pragalerii.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell